[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

De VCA werkt inderdaad niet.
Dat wil overigens niet zeggen dat je er geen geluid uit krijgt.
Dit is een modulaire synthesizer he :)
En ik heb wel is een tehnosaurus bij een kennis in duitsland gehoord.
En het is een zeer goed klinkend systeem wat ook wel richting de Moog Modular gaat.

Origineel geplaatst door ambi-j
kan ik begrijpen. schijnt top kwaliteit te zijn! zwitsers?

Ik durf het bijna niet te zeggen,maar volgens bron die na de prints gezien te hebben en geprek met ontwerper (op FFMM toen die uitkwam),zijn er nogal wat format gelijkenissen....(om 'leterlijke copien van bepaalde formant modules' niet te willen uitspreken....)

Ik wil em zelfs niet voor 500e dat hele rack...(zelfs indien het bovenstaande niet meer zou kloppen(het zou wel kunnen dat het proto destijds zo was ,en dat nu niet meer zo is natuurlijk..))

hé, sinds kort kan ik ook meepraten over modulair :) :)
ik heb vandaag een paar arp modules gekocht. kan iemand daar iets over zeggen? weet namelijk nog niet of ik er verstandig aan heb gedaan, had zoiets nog nooit gezien.
en het is nog on topic ook, want het was op ebay!

Origineel geplaatst door HEXAGON
Ik durf het bijna niet te zeggen,maar volgens bron die na de prints gezien te hebben en geprek met ontwerper (op FFMM toen die uitkwam),zijn er nogal wat format gelijkenissen....(om 'leterlijke copien van bepaalde formant modules' niet te willen uitspreken....)

Ik wil em zelfs niet voor 500e dat hele rack...(zelfs indien het bovenstaande niet meer zou kloppen(het zou wel kunnen dat het proto destijds zo was ,en dat nu niet meer zo is natuurlijk..))

Steve je ben ook een aparte snuit he.
Volgens jou is er wel heel veel op formant gebaseerd.
Ik heb bij een vriend van me in duitsland net over de grens is met een hele grote selector gespeeld.
En dat heefd wel een hele goede indruk op mijn gemaakt.
Een goede kennis van mij (mike peake) heefd dit systeem ook een poos gehad.
Net zoals een Moog modular en Buchla 200.
En hij was echt volle lof over dit systeem.

Groeten,

Dennis

Ja tis ook maar van horen zeggen he mono,lees de 'bron',ik weet het zelf niet dus..

Maar waar er rook is ,is er vuur..

Trouwens Formant vco's zijn beter als die van een Moog modular (even 'warm',maar stabiel,net als die van een Sys700 trouwens)

maw slecht kan die technosaurus niet zijn,maar ik vind m O zo lelijk zeg,bah! :r

Ik neem het jou niet kwalijk hoor.
Er is natuurlijk altjd haat en jaloezie.
Ik heb al een emailtje naar de verkoper gestuurd.
Als ik daar reactie op krijg wat naar mijn zin is koop ik hem.
Dan zullen de demo's wel verschijnen met de tijd.

Origineel geplaatst door Leo
hé, sinds kort kan ik ook meepraten over modulair :) :)
ik heb vandaag een paar arp modules gekocht. kan iemand daar iets over zeggen?

Ja,dat het als het deze zijn van wavstudios zijn,deze al heel lang te koop werden aangeboden,en niemand wou ze.

Mischien wil ik ze wel...

Origineel geplaatst door mono-poly

Als ik daar reactie op krijg wat naar mijn zin is koop ik hem.
Dan zullen de demo's wel verschijnen met de tijd.

Ja ,aan die prijs dat die nu staat is het wel een deal,moet je em juist vragen hem laag te quoten voor verzending 45e maX EN HIJ MOET VERMELDEN DAT HET ELECTRONIC SPARE PARTS ZIJN,DAN BETAAL JE NIETS IMPORT,WERKT ALTIJD..

die vca fix je in no time,een defecte opamp das alles...

FELIX VISSER zen modular 3000 staat op VEMIA te koop...

een Moog modular die hij bekomen heeft met het omruilen van een Mirage sampler aan de heren RTB in Charleroi destijds (wat boeren ezels die wale koppen,de schuldige ouwe zatlap loopt daar nog altijd rond en wordt nog steeds met de vinger gewezen (echt waar!)}komt normalieter ook binnen de korste dagen op vemia te staan

Origineel geplaatst door HEXAGON
Ja,dat het als het deze zijn van wavstudios zijn,deze al heel lang te koop werden aangeboden,en niemand wou ze.

Mischien wil ik ze wel...
klopt, ik had ze ook al langer gezien en omdat er 2 x filter bijzat, leek het me toch wel de moeite eens te proberen.
ik denk sowieso dat ze hier rap weer zullen vertrekken, wil gewoon eens proberen en luisteren. ik denk dat ik dan 1 arp filter houd voor mezelf. eerst maar 's zien wanneer ze toekomen. ;)

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Hij moet alleen wel gemaakt worden die Technosaurus??

Komt nu geen geluid uit zegt die? Lampie brand wel

machienes als deze zijn best wel te herstellen hoor! is geen chineese wegwerp. vca is de minst complexe van de modules.

man, ivm andere aankoop moesten de arp modules al weg voordat ik ze heb kunnen proberen. zag er erg goed uit.

overigens staan er op ebay.de nu wat verschillende modules, formant, doepfer en nog wat dingen.

Back