[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

:Ztb 18db filtertjes
zullen we er maar eens 12db van maken?
heb er 4 gehad ( sys101 en sys102) steeds verkocht voor andere aanschaffen.
en toch weer gekocht vanwege de qualiteit. nu ten letste "n sh5 gevonden voor veel minder dan 2500€. en eerlijk is eerlijk: ik mis de sys101+102, 0,0%!: zelfde geluid, vergelijkbare mogelijkheden en veel sneller te tweaken.

vergelijking met een ms20?: is zoiets als een lelijke eend/2cv tov een mercedez !

gezien, neem maar een 2de hypotheek ben ik bang

gezien, neem maar een 2de hypotheek ben ik bang

alles voor je hobby toch - hond eruit ...vrouw naar cash connverters :D
maar sunny hoe komik en vele erby dan dat t een identiek filter is van de tb design en de system 100 101/102
en de sh5 / 7 totaal andere filters zijn !!
ga t nachecken

ok volgens mj aldus:
sh5/sys101-102: 12db filters
tb:18db ?
system100m 24db
system700 omschakelbare hp/lp/12/24 db filter
overeenkomsten verder: ja , er staat allemaal roland op.

ja die is wel interessant, ben erg benieuwd waar die voor weggaat.

en die rmi, wat is daar nu zo bijzonder aan, behalve dan dat er maar 200 van zijn??

jarre gebruikte m
dat is voor sommige doors:bekdicht:llaggevend

EMS vocoder 2000
Dit is volgens mij die gast die aan de verkoper van de RMI heeft gevraagd of ie intresse in een ruildeal heeft.

Synthi Prestopatch ;)

wat moetk me hierby voorstellen ...een patch?
samenstelling van die pinnetjes

info van advert for sale three prestopatches i got with my synthi aks .

keyboard, guitar and battle
especiallly the guitar prestopatch for external signal processing and the keyboard prestopatch for playing your synthi with additional keyboard are well sought after items.
guitar prestopatch developed by brian eno

state as new hardly used for 20 years now
very rare to find.
in case anybody wants to complete his or her synthi

:confused:

da's engels!
het betekend zoveel als: ik heb 3 prestopatches tekoop voor de synthi ems, bijzonder item, wil er afstand van doen in ruil voor centjes.

bonka onse noega ( vrij naar sjors en sjimmie in de rimboe)

Plaatje uit Leo zijn tuin wat ie gisteren nog op SF had gepost, een zielige nepperd dus van die ad. (niet Leo natuurlijk, maar die uiteraard die 'freddy')

Prestoptaches heb je niks aan, enkel leuk om mee te patsen, knoppen instellingen vallen niet onder die patches.

Laatst gewijzigd:
Plaatje uit Leo zijn tuin wat ie gisteren nog op SF had gepost, een zielige nepperd dus van die ad. (niet Leo natuurlijk, maar die uiteraard die 'freddy')

Prestoptaches heb je niks aan, enkel leuk om mee te patsen, knoppen instellingen vallen niet onder die patches.

moet niet gekker worden ,..by leo uit de tuin [denk datie r zelf niet om kan lachuh] :(...zo ziej maar waart world wide web voor is
starkjes wordt leo...door ebayers door zn fotos aangezien voor ...lasyter praktyken
thnx voor info over de presto patch
d8 al soiets

je hebt wel meer exotishe rare opslag formats
ook cards met gaatjes erin [beetje van die eind jaren zeventig zwembad tickets [ofso] dat werd gelezen en en erkwam een opslag van parameters vd synth tevoorschyn:halleluja

'n soort voorgestoken kabeltjes, via weerstanden en een printplaat, gebruik het zelf niet, maar er zijn mensen soms erg blij mee, derhalve

'n soort voorgestoken kabeltjes, via weerstanden en een printplaat, gebruik het zelf niet, maar er zijn mensen soms erg blij mee, derhalve

sjunny had verkeerd gepost * 5 Volts Sequencer
* Acid-Machine
* Gater
* GenS
* Gieskes TT
* Hard Soft Synth 1
* Hard Soft Synth 2
* Image Scan Seq
* Motor Keys
* Seq 01
* Seq05
* Synth Fan
* Tape Seq 2
* TapeSeq
* Totem Tone Wheel

deze bedoelde je
new draadje ..grappig ook niet 4 mijdenkik

Was deze al gespot? Nog 3 uur te gaan, ziet er wel gefreakt uit.. :)

Pas 99,- euro geboden..

!BWOSjh!Bmk~$(KGrHgoOKiQEjlLmZ!24BKWe8eFtWQ~~_1.JPG

http://cgi.ebay.de/Synthi-Bausatz-A...trkparms=65:12|66:2|39:1|72:1229|293:1|294:50

hmmz...

zelfde synth staat/stond ook in Oostenrijk te koop, hmz.. oppassen dus, welke is echt.. ??

http://cgi.ebay.at/Synthi-Bausatz-A...66:2|39:1|72:1229|240:1318|301:0|293:1|294:50

Laatst gewijzigd:
ik kreeg diezelfde oranje vocoder vandaag aangeboden voor 3000 euro, van ene george kaya. de koper misschien ?!

Was deze al gespot? Nog 3 uur te gaan, ziet er wel gefreakt uit.. :)

Pas 99,- euro geboden..

!BWOSjh!Bmk~$(KGrHgoOKiQEjlLmZ!24BKWe8eFtWQ~~_1.JPG

http://cgi.ebay.de/Synthi-Bausatz-A...trkparms=65:12|66:2|39:1|72:1229|293:1|294:50

hmmz...

zelfde synth staat/stond ook in Oostenrijk te koop, hmz.. oppassen dus, welke is echt.. ??

http://cgi.ebay.at/Synthi-Bausatz-A...66:2|39:1|72:1229|240:1318|301:0|293:1|294:50

De verkoper: remmos111 , is de ontwerper/bouwer van deze modulaire setjes.
Had voordien ook nog andere setjes te koop.
Zal eens zien of ik z'n website nog kan vinden.

Back