[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Deze twee Serges zijn idd ook mooi samengesteld, met dat filterpanel van laatst een mooie set. Maar ja, paperface, 40 jaar oude electronica.
Ik heb helaas geen tijd of talent voor de best of series en door iemand laten doen zal ook een fortuin kosten.

prijsdrop hangt af van de uiteindelijke biedprijs. Die zal hoogstwaarschijnlijk niet weggaan voor *kuch* "maar" 10k met 5 VCO's. Dus die prijsdrop kan nog wel eens heel erg mee gaan vallen voor de verkoper.

"NO RESERVE AUCTION" heel mooi met een startbod van 10.000€.

Ik bedoelde hiermee dat het wel makkelijk is om "no reserve" te roepen als je startbod op 10k staat. OK, 10k is voor deze modular niet zo veel, maar het blijft 10k = een berg geld en dan vind ik "no reserve" een beetje een loos begrip geworden.

Maar hij zou wel hier in de hobbykamer mogen staan hoor, maak ik wel een plaatsje voor. Maar ik heb het geld er niet voor (over), dus moeten er vooralsnog geen meubels verplaatst worden.

Ik ben benieuwd voor hoeveel hij verkocht gaat worden! Het blijft boeiend om te zien wat sommigen willen uitgeven voor deze mooie dinosaurusen. Als ik niet meer wist wat te doen met mijn geld, kocht ik er ook eentje. Lekker freaken en oude spacey muziek maken.

zo mooi vind ik hem eigenlijk niet, komt wat karig/ onvolledig over
nee ga m'n 22000 toch ergens anders aan uitgeven droom ik

zou het echt..?

wel handig, zo'n open zijkantje, easy-tuning....

maar eh, 2 weken terug ging er een cr78 op ebay duitsland voor rond 750 euro. ws1 programmer ging al een paar keer voor dik 350.

het is een gekke wereld. ik heb me nog nooit bezig gehouden met voorzieningen treffen voor mijn pensioen of zo, maar ik heb gelukkig wel zo'n ws1 liggen.

Hij heeft de prijs 23h voor het einde naar 22500 opgetrokken... wat te veel is
And sold voor 22.5K $ amai​
benaderd toch wel een reeele marktwaarde,,
voor dat geld kan je in de states een huis kopen met tuintje rondom, woonkamer, keuken, 2 slaapkamers en 2 badkamers

Serge Paperface (1)
Serge Paperface (2)
Ben benieuwd waar de Serge panelen dit keer op eindigen....
panel 1 voor US $1,136.11
panel 2 voor US $887.24

Maplin ETI4600 startprijs GBP1000,- (reserveprijs ???)

Stond in mn watchlist maar met mn duffe kop helemaal vergeten :stupid

Door het lage aantal feedback betwijfel ik of de koop doorgaat?!?!?!

waar hebben we het over... de link naar ebay is niet eeuwig:

Sherman QMF
Staat van object: Tweedehands
Beëindigd: 28 sep 201116:30:11 CEST
Uiteindelijke biedprijs: GBP 460,00 [ 10 biedingen ]
Ongeveer EUR 529,43

inhoud advertentie:
SHERMAN Q M F

Selling my very rare Sherman QMF, ultra rare only 95 ever made
this is serial number 99 and this number was requested by the origional customer when it was made
the unit is in mint condition just had a service and everything checked
am not going to babble on about how good this filter is if you are looking you should no all about these rare units
I can send better pics if you want
I could post but would rather it be picked up

Leuke Formant op Marktplaats! Alweer even geleden dat er nog een fatsoenlijk systeempje werd aangeboden.

http://link.marktplaats.nl/503702382

Mooie samenstelling van modules, hier kan je lekkere dingen mee doen. VCO's en 12dB VCF zijn van zeer goede kwaliteit. Huidig bod is 500€, maar hier mag je zeker 800 en meer aan geven (als ik de waarde van de losse modules optel kom ik aan meer dan 1000€ en da's dan zonder PSU en klavier...). Er zit een enorm krachtig geluid in de originele Formant.

En als je hem wat mooier wilt, is het even een kwestie van wat houtwerk.

Als je goede voorbeelden van Formant wil, check je maar even die filmpjes van "The Analog Session" met Alexander Robotnick en Ludus Pinsky op youtube. Pinsky heeft ook zelf wat filmpjes van zijn Formant op Youtube staan. In combinatie met een sequencer of arpeggiator kan je enorm beukende lijnen hiermee maken, maar ik gebruik hem ook voor allerlei ander spul (noodles, leads, synthpads...)

Back