[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Iets voor de Arnhemmers (Oberhausen is tocht de grensovergang daar?)

Inderdaad, de grensovergang heet Arnhem-Oberhausen, maar Oberhausen is nog een dikke 75km doorrijden na die grensovergang, dus een kleine 100km bij Arnhem vandaan.

Origineel geplaatst door etaoin
Inderdaad, de grensovergang heet Arnhem-Oberhausen, maar Oberhausen is nog een dikke 75km doorrijden na die grensovergang, dus een kleine 100km bij Arnhem vandaan.

Maar in Duitsland kan die 75 km wel snel gaan...8D

Origineel geplaatst door ralphvanzeel

maaruhh vind de Tamas een beetje muf klinken...dof.. [/B]

ik zei toch dat iets voor de Arnhemmers was...:D

Heb trouwens zelf de 206 tom module. Best leuk voor de retro drumsounds. Je kunt m ook met alles triggeren wat je wilt, stem gitaar, 606. Ik gebruik m bijvoorbeeld regelmatig om claps mee op te leuken. maar ook voor lekker groffe snares.

Zo'n drumstel ziet er ook cool uit voor retrobans die optreden. Om in stijl te blijven moet de toetsenist natuurlijk wel een keytar gebruiker... :L

De Roland System 700 van op rlmusic is verleden week verkocht,snif=(

Heb ze net gemailt en antwoordt gekregen,snif =(

Was van plan hem effectief binnen een maand of 6 te kopen,snif =(

=( =( =(

Origineel geplaatst door HEXAGON
De Roland System 700 van op rlmusic is verleden week verkocht,snif=(

Heb ze net gemailt en antwoordt gekregen,snif =(

Was van plan hem effectief binnen een maand of 6 te kopen,snif =(

=( =( =(

die was effectief nie goedkoop....poeh poeh

Origineel geplaatst door sunny pedaal
heb zelf net een moog synamp aangeschaft, lijkt me veel redelijker alternatief, wat die man durft te vragen zeg.

ook lekker op warme dagen, als ventilator.
heb je hem compleet met de speakers of alleen de versterker?

heb er 'n eenvoudig en goedkoop temperatuur sensortje op gezet , dus blaast na ca 4uur 'ns een minuutje en is verder gewoon Stil
helaas zonder box, die staat ergens in een oefenruimte te "verzangzuilen", de vorige eigenaar begreep er niet echt veel van ben ik bang.
maar hij is wel volledig modulair, hei.... !

die zie ook niet alle dagen te koop staan ...

buchla 100

ad37_12.JPG

Origineel geplaatst door R-ond
ist werkelijk zoon killer synth zoon ms50...
byna 2x de price van een ms20,...
:stupid
het gaat wel, als je wat aan een ms20 zou kunnen sleutelen en hem helemaal modulair zou kunnen maken zijn ze vrijwel evenwaardig. wat de een wat meer heeft heeft de ander weer wat anders voor bv. freq divider of VcLFO ipv 2 osc
ze vullen elkaar gewoon goed aan , klinken in de basis hetzelfde , alleen zijn er van die ms50 gewoon veel minder verkocht.
heb er een gehad, nu nog alleen een ms20, red me er goed mee en mis die ms50 niet erg vaak.

Back