Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door SCD
Ik bedoel, je hebt het over ± 4700 euro, voor een van de mooiste Korgen ooit. Tuurlijk, die voiceboards is een probleem, maar niet onoplosbaar, zou mij wel een uitdaging lijken, dat ding weer voor elkaar te krijgen![]()
Maar ja, ik *heb* geen 4700 euro... Daar wordt ik voor behandeld... (slechte Koot en Bie act...)![]()
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
het is idd een zeer exclusief ding..heeft inmiddels ook de halve wereld gezien. Die knoppen die er op zitten zie je ook op de Korg 770, PE-1000 en nog wat hele oude korgjes. Je ziet ze niet vaak die knoppen.. Ik heb momenteel een PS3100 en daar ben ik zeer van onder de indruk...wat een ding
Maar complete voiceboard nabouwen....kijk alles kan maar je zal er een zeer goede techneut voor moeten zijn, en als je het wilt uitbesteden dan word dat een duur geintje. Ik zou het niet doen in dit geval....Ik denk dat ze tweedehands ook niet te vinden zijn want wie sloopt er nu een 3300 voor onderdelen

Origineel geplaatst door SCD
Nou, de 3300 is similar aan de 3100 dus dat slopen weet ik zo net nog niet... En ik ben met je eens dat het nabouwen van een voiceboard niet eenvoudig zal zijn, maar ik ken toevallig een goeie techneut die daar toe in staat is. Hoe langer ik erover praat hoe enthousiaster ik word... AAARGGGGHHH!!!!![]()
Origineel geplaatst door HEXAGON
Nee maar degene die ik ken die 1 heeft doet em nooooooooooooooooooooooit weg.
moest ik het geld hebben zou ik hem kopen.
maar ja ik heb het aan iets even zeldzaam ,en nog veel duurder uitgegeven dus op=op.
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik had hem ook al gespot, idd erg mooi maar ik vind die van Mono-poly toch iets vetter eruit zien.
Origineel geplaatst door mono-poly
Wat heet slopen?
Waarschijnlijk zijn de modules er zo uit te prikken en kunnen ze zo dienst doen in een Oberheim kast.
Ja maar ja zo een semi modulaire SEM is ook wel de koning natuurlijk.
Een 4 voice programeren is ook nou niet alles.
Het is wel jammer dat er niet zo veel dingen naar buiten gebracht zijn bij deze modules.
Overigens gaat het wel hard met de prijs zeg van deze veiling!
Tom Oberheim heeft des tijd al rekening gehouden met dit soort praktijken.
Daarom hoeft er totaal niks gepruts worden want alle modular outputs zijn simpel aan te sluiten met Molex connectors!