[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Origineel geplaatst door Synthurion
Patrick maakte de legendarisch re-mix van het nummer 'I Feel Love' van de beste zangeres ter wereld Donna Summer :{
De re-mix duurt meer dan een kwartier en de plaat is inmiddels een veel gezochte collector waar veel geld voor geboden word.
Een ongelooflijk space nummer. :halleluja

bof knip en plakwerk een fx en wat solo synth in overdub,kan ik ook..

zien jullie wel eens die plan b vco's te koop op ebay?

Wat is een goede prijs?

lijken me toch erg gave vco's

Origineel geplaatst door HEXAGON
bof knip en plakwerk een fx en wat solo synth in overdub,kan ik ook..

Dan neem ik aan dat jij ook al een legendarische plaat op je naam hebt staan?

Origineel geplaatst door Synthurion
Dan neem ik aan dat jij ook al een legendarische plaat op je naam hebt staan?

och nee,ik ben een prutser,ik kan amper synthesisers gebruiken,alles staat hier ook maar te staan..

enfin ik heb dj maruschka destijds toch eens dingen van mij horen draaien op een rave,
maar ja dat waren prutsnummers met 909 101 en 303,alles behalve legendarisch lol :dubbel: ...

als je de originele vinyl hebt (luister dan aandachtig met hoofdtelefoon) en je zal de cuts horen vd montage,enkel alleen hier hoor je ook nog eens degradatie van de opnamekwaliteit,dus die kerel heeft liggen overdubben en dan de stukjes aan elkaar geplakt.

niet bepaalt echt gelukt,ik vindt het prettig storend,net of het door een amateur is gemaakt,
der zijn better tracks van deze periode hoor..

Bericht door een moderator:
Off-topic berichten verwijderd. Er bestaat zoiets al een negeerfunctie. :eureka: Misschien dat dat een optie is. Zou in ieder geval veel off-topic berichten en modereer-werk schelen.

Origineel geplaatst door HEXAGON
och nee,ik ben een prutser,ik kan amper synthesisers gebruiken,alles staat hier ook maar te staan..

enfin ik heb dj maruschka destijds toch eens dingen van mij horen draaien op een rave,
maar ja dat waren prutsnummers met 909 101 en 303,alles behalve legendarisch lol :dubbel: ...

als je de originele vinyl hebt (luister dan aandachtig met hoofdtelefoon) en je zal de cuts horen vd montage,enkel alleen hier hoor je ook nog eens degradatie van de opnamekwaliteit,dus die kerel heeft liggen overdubben en dan de stukjes aan elkaar geplakt.

niet bepaalt echt gelukt,ik vindt het prettig storend,net of het door een amateur is gemaakt,
der zijn better tracks van deze periode hoor..

Ik luister nooit met de koptelefoon of een artiest foutjes in z'n nummer heeft zitten of dat er geknipt en geplakt is.
Miles Davis, Ben Liebrand, honderden zoniet duizenden hiphoppers hebben geknipt en geplakt, velen zijn er rijk mee geworden en worden gezien als ware kunstenaars. Dan denk ik dat deze mensen toch iets goed doen denk je niet?
De marktwaarde van de I feel Love remix Patrick Cowly ligt zo tussen de 80 en de 100 euro. Dat is wat he voor een beetje knip en plakwerk? :)

Ik heb de originele 20e betaalt.

:)

heb je em? (anders kan ik je wel onmiddelijk een wav rip bezorgen)

Haha, van Oekel, reeds!
Donna heeft later best wat problemen gekregen door dit nummer, ze is behoorlijk gelovig en haar familie ook. Die konden dat gehij dan ook niet waarderen. Later ging er ook nog een gerucht dat zij een hekel aan homo's zou hebben. Bleek niet van waar te zijn. Donna is OK! En bovendien ook heel erg aardig (ik heb haar ontmoet, jaja, reeds).

Oh ja, gespot: Memorymoog op Ebay

3f25_1.JPG

En nou niet meer zeiken op Patrick Cowley, imperfectie maakt hem alleen maar briljanter!

PS3200 Op Ebay

8457_1.JPG

Is defect! Maar er zijn mensen die goed in repareren.

citaat:
I will build a case for the lucky bidder free of charge just so this baby has a safe journey. Shipping will be US$780 + insurance.

Als je het aan mij vraagt heeft hij die case al in de shippingcosts verekent. :D

Nou het enigste wat is gaan roesten bij deze 40 jaar oude bak zijn de schroeven.
En wat ander niet zo belangrijk spul ik vind hem er goed uit zien.
Ik zou wel de PSU vervangen want dat is nou niet je van het.
De startprijs is zeer oke!

Origineel geplaatst door mikanik
Lees het artikel nog eens vluchtig door, blijkt dat ik er helemaal naast zit. Niks geen EML maar EMU, is maar een letter verschil, maar toch:
EMU25_Small.jpg

haha EMu,...of EML
1 letter maakt zekers verschil

1 jaartal ook
"E-mu system" sinthesizer. In 1973, Patrick was a Master performing at the City College
was ikin 1972 of74 geboren was ik uit ander hout gesneden ,..goed bouwjaar man 73"

@ ralph succes ,..gaje daar kopen en hhierheen sturen ,..?
betaalje toch nogsteeds import en belasting enso ,..
ziekikverkeerd ,..aleen je hebt t metje eigen ogen gezien ....
sc7

ff pixie ..eml mega spul mann en niet te duur denk ik 1600 $
want ;
This is a rare chance to own a pice of Music History: A vintage EML Electrocomp 101 Analog Synthesizer in perfect working condition!

A patchable semi-modular monophonic synth. Offers four sweet sounding variable-waveform oscillators. These gems were hand-made in the USA in the 1970's. Less than 1000 of these rare synthesizers were ever produced.

The EML Electrocomp 101 has 4 VCOs, a 12 dB/oct VCF, a VCA/Ring Modulator, 2 ADS Envelopes (similar to those on the MiniMoog), a Sample and Hold with its own clock, a Mic Pre-amp, and a 2- voice 44 note keyboard.

Comes in a beautiful hardwood walnut case. Has super-clean insides. I also have a book of original template sheets, and a copy of the full-size EML electronic music workbook/manual all of which I will include in the auction.

Several things make the EML 101 stand out:

First, they used center tapped pots and clever circuitry to produce a continuously variable waveform control for their VCOs.

Two VCOs actually crossfade from triangle through square through ramp to double octave ramp.

Similarly, the filter is continuously variable from low pass through band pass to high pass (Not to be confused with the Oberheim SEM's filter, which goes from low pass through notch to high pass).

Also, it has a keys/octave control, shared only with the Moog Sonic V/VI and the ARP 2500 and 2600. This lets you easily set up any equally tempered scale.

For example, you can get 19 notes to the octave, or Wendy Carlos Alpha or Beta, just by turning the knob to the right place.

Finally, each module's inputs and outputs are made available at a patch bay (similar to the MS-10 and MS-20), allowing use as a modular synthesizer.

I have owned this wonderful synthisizer since the mid-1980's and have always kept it in my personal home studio.

If you are a serious musician and/or collector from overseas please email before bidding.

Shipping weight of this synth when fully boxed will be around 60 Lbs.

It is currently located in Maine. I would be willing to transport it when I fly to Los Angeles after Sept 20th.

--------------------------------------------------------------------------------

Attachments

• d2d0_12_sb.jpg
    d2d0_12_sb.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 95
Back