[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Attachments

• 70074964_o.jpg
    70074964_o.jpg
    19,9 KB · Bekeken: 94
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
http://cgi.ebay.com/ARP-2500-modula...ryZ38071QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

slam.....Arp 2500...en een dikke...

lijkt me het geld niet waard!

en die geweldige moog uit engeland , die niet via paypal betaald mag worden??, zijn de laatste tijd nogal veel exlusieve synth's uit engeland , naar mijn mening, hoop dat het niet diezelfde "warp" bende is van weleerst ( alleen nu wat gevorderder in de aanpak) . ben er toch wat voorzichtig mee. wel een fijn synth en niet te duur.

Zulke bedragen via Paypal is niet leuk meer.
En je kan hem gewoon ophalen bij de verkoper lijkt mij geen scam.

En die Arp 2500 is volgens mij niet echt overpriced.

Origineel geplaatst door mono-poly

maar as bv de syrinxen ...en de synthy aks en zn houten broertje ...ook voor zoon 4a5000 $ verkocht worden , vindt ik...tsja deze arp 2500 [hadje t toch over mp?] niet eens belachelijk,
ik ben effe de tel kwijt maar k geloof dat er in ned maar een paar zijn en over de hele wereld ...?
paar honderd omdat t toen toch college university synths waren ...
iig voor dat soort projecten werden ze gekocht

ken maar weinig muzikanten die dr een 2500 hebben tegen woordig

verders ultra design ..erg onderhouds gevoelig schynth [capselde filters enso]

:slotje: sla weers over

Origineel geplaatst door sunny pedaal
lijkt me het geld niet waard!

en die geweldige moog uit engeland , die niet via paypal betaald mag worden??, zijn de laatste tijd nogal veel exlusieve synth's uit engeland , naar mijn mening, hoop dat het niet diezelfde "warp" bende is van weleerst ( alleen nu wat gevorderder in de aanpak) . ben er toch wat voorzichtig mee. wel een fijn synth en niet te duur.

warp bende?

Origineel geplaatst door mono-poly

prijs is idd nice

De ARP 2500 is zeker aan een mooi prijs te koop.
Dit model heeft trouwens maar 1 rij matrix-sliders aan de bovenkant en 2 rijen onder,de latere versies hebben 2 rijen boven en 2 rijen onder.
Heeft trouwens ook nog een ARP 2600 Grey Meanie te koop,zie z'n andere items.

Origineel geplaatst door HEXAGON
8600e maar,verdomme kon dat niet in EU zijn..=(

Je kan hem toch gewoon importeren op niveau???...Bij dit soort bedragen is het de moeite om ECHT een goede verpakking te laten maken, top shipping company kiezen en naar Europa halen die handel..De Dollar is geen bal waard, en die 2500 is in Europa meteen het dubbele waard...onder alle omstandigheden een top deal...

De 2600 van de goede man is ook niet verkeerd....topstukkie

Je kan hem toch gewoon importeren op niveau???...Bij dit soort bedragen is het de moeite om ECHT een goede verpakking te laten maken, top shipping company kiezen en naar Europa halen die handel..De Dollar is geen bal waard, en die 2500 is in Europa meteen het dubbele waard...onder alle omstandigheden een top deal...

Ja maar ik zie het niet zitten om import tax op zulk bedrag te betalen,ook het transport niet.

de bedoeling is niet om die hier duurder verkopen,dus alles wat ik xtra betaal ben ik 'kwijt'

en je PM box is vol :D

ik weet wel nog een 2500 in de buurt liggen,gewoon afwachten.:D eerst de 55 (liefst met een paar xtra cabs)

in engeland staat een sys 10 te koop

te ver,ttz ik stuur geen 3000e naar iemand die ik niet 'ken'.

Back