[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

50000USD huh!,dan heb ik een mooie investering gedaan.

17000 is een schappelijke prijs hoor maar ,31700e...das al pikant

de laatste full 700 optnet aangeboden was bij RL music en ging voor iets van een 25000e,H Zimmer heeft em gekocht.

De laatste voor 5000e aangeboden 700 maincabinet op ebay was in een oogwenk verkocht.

zon sommen voor een Roland synth zelfs als die beter afgewerkt en stabieler is als een Moog bvb is
vrij veel zal men zeggen,maar er zijn er bitter weinig dus...als je het echt wil zal je betalen of je hebt het niet,en hij klink ook wel heeel vet hoor en moet niet onderdoen voor een Moog in fact.

Dan komt nog eens bij dat er weinig geland zijn in USA,dus die gasten kicken er echt op daarginds
om 1 te bezitten.

Laatst gewijzigd:
Er is een Jupiter 8 te koop voor 3000€. Lijkt plots zo enorm goedkoop. Alles is relatief :D.

Als ik de huidige prijzen zie, zal ik toch maar van een 100M dromen ipv een 700M :).

De laatste voor 5000e aangeboden 700 maincabinet op ebay was in een oogwenk verkocht.

bij music house in Utrecht een keer een maincabinet voor eur.4600,-/4700,- zien staan...
dacht dat dit behoorlijk aan de prijs was... maar nee dus!

kweet dat david ...ffnaam kwijt
ut drenthe der een keertje een kast van had
is aries nou net zoiets as bv buchla
meer een eml achtig ,..cheaper semi mod ontwerp

weer meer dot .com achtige spul
je ziet t niet veel

Synclavier II w/MIDI + SCSI + V/PK +FREE WORLD SHIPPING

Synclavier II w/MIDI + SCSI + V/PK +FREE WORLD SHIPPING

ebay item 150275315941

Lijkt me leuk om eens thuis te hebben. Alleen de ruimte en de (onderhouds)kosten zijn wat minder..........
Alhoewel, nu is ie goedkoper dan een leuke auto, alles is relatief..

geen modular en die synhouse heeft er een warehouse van vol liggen,geen reden tot excitement.

Dat een Synclavier geen modular is snap ik natuurlijk ook wel :D. Ik dacht dat deze thread de titel had "gespot op Ebay" waarin voornamelijk. maar niet uitsluitend modulars besproken werden...:erm:
Van Synhouse zie ik ze inderdaad regelmatig voorbijkomen, maar het blijft leuk...

Moog modular

http://cgi.benl.ebay.be/Vintage- U...NameZWD3VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1744Q2em144

Opgelet dit is een nep auction

waar zie je dat aan dan ; is toch gewoon netjes verkocht...ofniet

waar zie je dat aan dan ; is toch gewoon netjes verkocht...ofniet

Je kan het niet zien daarom waarschuw ik er ook voor :/

dit systeem is al een keer of 4 aangeboden geweest,de acount is gehackt,toestel is zogezegt in spanje en verkoper in usa of soms ook in spanje.
die gast is een pro-afzetter

een laatste ebay veiling van een matrix12 uit de vs was ook nep, daarbij kon je het bijna niet zien
Bij deze zie je duidelijk dat er gaan activiteit meer is geweest, maar begin er een beetje moe van te worden..
Al die loosers die op deze manier op ons hard verdiende geld zit te azen..
TRAP niet in die moneygrams etc...!!!!

Ik vind het alles behalve fishy overkomen deze veiling hoor.
Gewoon een feedback met Synthesizers die verkocht zijn en een audionaam.
Paypal als betaal optie.

Maar goed deze topic is voor modulars :)

dat is hem juist deze komt niet fishy over, maar at your risk: hij is nog steeds beschikbaar bij de verkoper..heb het hele email verkeer tussen de verkoper en koper gezien..maar ik ben vanaf nu gewoon een stuk voorzichtiger geworden ook al kan je met paypal betalen..

Back