[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Gekker is dat de Moog omschreven wordt met tekst over een Stratocaster. Beetje slordig als je 38000 dollar wilt ophalen.

Vintage dealer,en het toestel is waarschijnlijk niet van hem.

Ben ik:) kost mij 1000 Euro, omdat de voeding niet bleek te kloppen. Heb ik laten servicen, patchkabels erbij gekocht. Dan kom je op 1000 Euro.

1000e is een mooi prijsje hoor voor deze set.

3-space kabinets zijn zeldzaam..

Ik zou graag een system 100m hebben, maar in de grootte die ik zou willen (8 env, 8 osc, 4 vca,4 vcf...) is het -zelfs met al die dual modules- volgens mij niet echt betaalbaar voor mij. We spreken dan over meer dan 10k als ik het goed heb? Als ik de prijzen van iets minder reusachtige 100m's bekijk...En via losse modules zoiets bij elkaar vinden zou me toch echt te lang duren.

Dat gezegd zijnde is zo'n 3 module cabinetje ook wel cute. :)

Als ik hem eens afgewerkt zou krijgen...Maar ik HOOP dat binnenkort de verbouwingen aan huis eens af zijn, dan kan ik me op de afbouw van de Formant gooien.

Vanavond nog een beetje zitten pielen met monofone klankjes. Van 1 osc tot 4 osc strijkers. :) Dit weekend ga ik nog eens wat elco's in de RFM vervangen in de hoop die module eindelijk terug werkend te krijgen.

Maar goed, als die Formant af is heb ik zo'n 100m ook niet meer echt nodig. :)

Als ik hem eens afgewerkt zou krijgen...Maar ik HOOP dat binnenkort de verbouwingen aan huis eens af zijn, dan kan ik me op de afbouw van de Formant gooien.

Vanavond nog een beetje zitten pielen met monofone klankjes. Van 1 osc tot 4 osc strijkers. :) Dit weekend ga ik nog eens wat elco's in de RFM vervangen in de hoop die module eindelijk terug werkend te krijgen.

Maar goed, als die Formant af is heb ik zo'n 100m ook niet meer echt nodig. :)

khoor een luxe probleem rinkeluh
:doei:

Kwam die laatste MOOG Modular (zgn. van Keith) niet op de AH forums (Analogue Heaven) als zijnde een scam ??

Back