[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Weet je wat, ik ga mijn megaFormant niet meer afbouwen maar gewoon verkopen voor een miljard. Dat lijkt me nipt leuker. Dan kan ik met dat miljard weer een Synthi kopen. Als ik een koopje kan vinden tenminste.

" are you serious "?? 17.500 ???

nou de helft ( 6700 euro ! ) en een rolletje king vind ik eigenlijk normaler.

Ron had/heeft een synth met Formant Pro prints in, dus CEM based en niet te vergelijken met "de" Formant. Dat ding was ooit als Elektuur Polysynth begonnen, maar omgetoverd tot 3osc monosynth ofzo.

Ik heb nog prints van de megazeldzame Elektuur polypiano liggen btw. Ik doe er niks mee, het was "bijvangst".

Ron had/heeft een synth met Formant Pro prints in, dus CEM based en niet te vergelijken met "de" Formant. Dat ding was ooit als Elektuur Polysynth begonnen, maar omgetoverd tot 3osc monosynth ofzo.

Ik heb nog prints van de megazeldzame Elektuur polypiano liggen btw. Ik doe er niks mee, het was "bijvangst".

ik weet het, maar er stond wel een merk op, ik had het ding namelijk laten staan bij de koper waar ron hem van heeft.

die poly piano was niet echt megazeldzaam hoor......:D,
hij was alleen zo slecht dat niemand hem wilde, en hij klonk ook echt nergens naar.

:mega:

ik weet het, maar er stond wel een merk op, ik had het ding namelijk laten staan bij de koper waar ron hem van heeft.

die poly piano was niet echt megazeldzaam hoor......:D,
hij was alleen zo slecht dat niemand hem wilde, en hij klonk ook echt nergens naar.

:mega:

...dus maakte bijna niemand hem en degenen die dat wel deden sloegen hem kapot, dus is hij nu zeldzaam. Logisch! :D

Geen idee welk merk er op de polysynth st-ond. Dat zal Ron ons zelf moeten zeggen. Ik heb er maar even naar gekeken, en dan vooral naar de binnenkant.

Back