[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

inderdaad, kunnen prijzen ook dalen in de laatste dag van een veiling ?

de kabel zit er niet bij, anders had ik wel 150 geboden...

inderdaad, zeer snel gereserveerd...
was te verwachten

sodejejus dat is meer dan 20.000 euro voor een moduletje rare modular freaks :D

Kopen mensen dat nou echt?

betwijfel het , of het is iemand die werkelijk zwemt in het geld en geen flauw benul van synthesizer spelen heeft.
zwaar overdreven voor wat het biedt

oef , wil ik net 150 euro op de synthi bieden, staat ie opeens op 4400+...

valt nog mee !
7000+
zal wel wat opknapwerk bij zitten, maar dan nog ,nog ver onder de 12500 euro van de laatste tijden...

zag trouwens ook een neuron kb , in goede staat voor 1950euro over de toonbank gaan, lijkt erop alsog de crises toch ook z'n weg in synthland begint te vinden...

als de sequencer/tkb stuk is ,is 7000 duur,en geen kabel stinkt naar kapotte sequencer (waar toevallig al een vijs op ontbreekt..)

valt nog mee !
7000+
zal wel wat opknapwerk bij zitten, maar dan nog ,nog ver onder de 12500 euro van de laatste tijden...

zag trouwens ook een neuron kb , in goede staat voor 1950euro over de toonbank gaan, lijkt erop alsog de crises toch ook z'n weg in synthland begint te vinden...

Dat weet ik nog zo niet als ik de prijzen bekijk. :)

De Neuron is niet de meest populaire synth (terecht of niet, dat laat ik in het midden), misschien ligt het daar aan.

Moest iemand er nu eens wat goede demo's ipv lawaai van op internet zetten...

nou , er is , m.n. vanuit de vs , veel vraag naar waarbij prijzen tot 3500+ redelijk normaal zijn.
in europa zie je ze meestal voor 2400 ca weggaan.
de synthi met sequencer is ook best heel aantrekkelijk weggegaan.
ook zonder sequencer is de prijs zeker niet echt hoog, enige maanden geleden synthi's zonder seq voor 9-10,5 mille zien vertrekken soms nog hogere bedragen
opvallend, vind ik, we zullen het zien

tav de neuron, tja je moet er inderdaad van houden, ik ben er wel een beetje verliefd op, totaal anders dan alle andere die ik heb , fijne sound, kan er avonden probleemloos mee bezig zijn en het blijft interessant. en ... hij ziet er wel echt keck uit !
maar ja smaken verschillen natuurlijk

ja echt goedkoop zullen ze niet snel worden

Back