[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

whaaaaaaaaaaa

whaaaaaaaaaaa

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Jip, maar synthiaks zag hem eerder (en bood eerder) dus helaas...

David heeft trouwens een hele leuke studio.. :)

yep
gefeliciteeeeeeeerd david un du Aries ,.....

ik ben even een paar weken weg en wat merk ik
het synthforum en vooral deze thread is nog even ziek als altijd :stupid
wat een mods,vooral die synthie 100
:slotje:
even uitrusten van al dat kijk plezier ....:okdan:

Attachments

• i-1aaaaaaaaaaaaaaa.jpg
    i-1aaaaaaaaaaaaaaa.jpg
    19,8 KB · Bekeken: 131

Attachments

• vreemdemodular.jpg
    vreemdemodular.jpg
    45,1 KB · Bekeken: 128
Origineel geplaatst door mono-poly
Is een niet werkend systeem he
Ik vraag me af hoe niet werkend het systeem is... Het is een modular.. Misschien snapt de verkoper hem niet. Maar goed, blijft het punt... Als een BME echt kapot is dan heb je een 'blok'-probleem!

Ik vraag me af hoe niet werkend het systeem is... Het is een modular.. Misschien snapt de verkoper hem niet. Maar goed, blijft het punt... Als een BME echt kapot is dan heb je een 'blok'-probleem!

Het is een nog niet werkend systeem... ;)

Als je weet wat de verkoper binnenkort nog meer aan synthspul te koop gaat zetten :{, dan kun je ervan uitgaan, dat ie weet hoe een modular werkt en dat deze modular dan ook echt stuk is. :)

Wat bedoel je met een 'blok'-probleem, Johnny? :confused:

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Wat bedoel je met een 'blok'-probleem, Johnny? :confused:
Dat is toch die gast van www.sequencer.de of niet? Wat gaat ie nog meer in de verkoop gooien?

Als iemand verstand heeft van modulars, dan verkoop je geen defect system, maar dan laat je hem repareren. Als je de printplaat van een BME ziet dan zie je een groot blok.. Een soort zwarte dozen maar dan niet van STEIM. ;) Waarschijnlijk staat deze te koop omdat ie niet te fixen is.... of zeeer moeilijk..

p.s. Ik heb deze info van een zeer goede vriend / synthexpert.. ;) http://www.senso.dds.nl/

Dat is toch die gast van www.sequencer.de of niet? Wat gaat ie nog meer in de verkoop gooien?

Als iemand verstand heeft van modulars, dan verkoop je geen defect system, maar dan laat je hem repareren. Als je de printplaat van een BME ziet dan zie je een groot blok.. Een soort zwarte dozen maar dan niet van STEIM. ;) Waarschijnlijk staat deze te koop omdat ie niet te fixen is.... of zeeer moeilijk..

p.s. Ik heb deze info van een zeer goede vriend / synthexpert.. ;) http://www.senso.dds.nl/

Nee, dit is niet de gozer van sequencer.de, maar waarschijnlijk wel een vriend ervan, want hetzelfde systeem is inderdaad op de site van sequencer.de te zien. De gozer van die BME's doet in ieder geval z'n gehele synthverzameling de deur uit en binnenkort staat er daarom onder andere een complete Roland System 700 op Ebay. :{

Over die printplaatblokken: dit BME systeem wat te koop stond is van de PM-10 serie, die zowel kant en klaar en als doe-het-zelf kit verkrijgbaar was. Ik kan me niet voorstellen, dat als je zo'n systeem als een doe-het-zelf kit met open en blote printplaten verkoopt, dat je dan de kant en klare versie maar gaat lopen inblokken. Misschien dat ze dat inblokken bij de opvolger van de PM-10, het Axiom systeem, dat alleen kant en klaar te verkrijgen was, wel hebben gedaan. Ik zal in ieder gval eens contact opnemen met dr. Senso om dit verder uit te zoeken. :)

Back