[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Ik heb net wat plaatjes van die BME PM-10 modules van Senso binnengekregen en tot m'n stomme verbazing is inderdaad de elektronica voor het grootste gedeelte in blokken gestopt. Dat wordt dus waarschijnlijk een moeilijke reparatieklus en vandaar dat ze dan ook voor relatief weinig geld zijn weggegaan. Je had weer eens helemaal gelijk, Johnny. :)

Attachments

• bme1.jpg
    bme1.jpg
    7,3 KB · Bekeken: 119
Wat denk je dat ik gedaan heb, toen die modulars op ebay kwamen. Gekeken of het een verkoper was die verstand heeft van modulars... zo nee, dan hoeft ie niet kapot te zijn. Zo ja, dan is er iets mis.
Meteen naar synth guru nummero uno gemaild en daar heb ik hetzelfde plaatje van gekregen. De vraag blijft of de modular die weggegaan is daadwerkelijk bestaat uit het printje dat je laat zien. Maar senso kennende....... Jip!

Laten lopen die hap! :)

Attachments

• moogvcobank.jpg
    moogvcobank.jpg
    15,6 KB · Bekeken: 116

Attachments

• mplpre.jpg
    mplpre.jpg
    29,1 KB · Bekeken: 118
Ook deze maar even.. Hij is binnen 5 uur verkocht.

Blacet Modular met:

1 - Dark Star Chaos

1 - Mini Wave w/ Socket Rocket Extra ROM

1 - Mixer Processor

1 - Final Filter

1 - Time Machine

1 - Blacet Power Supply

1 - PAiA Frac-Rac 19" Rackmount Frame

Er zijn onlangs twee Dark Star Chaos modules weg gegaan voor >400$ en eentje voor iets van 180$ Die DSC is niet meer te krijgen. Dit systeem is voor $1500 weggegaan.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2551523802&category=38071&rd=1

Attachments

• blacetebay.jpg
    blacetebay.jpg
    18 KB · Bekeken: 114
Er staat na jaren weer een hele bijzondere modular te koop... Ik zou jullie allemaal willen vragen om daar vanaf te blijven en om JohnnyBusca winnaar te laten worden. Als jullie hem zien, dan weet je wel welke in bedoel. Ik heb hem namelijk al, maar deze heeft iets extras..

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja ik had hem gezien :(
Ga je ze allemaal kopen die op ebay komen?
Jip! :) Zoveel komen er niet langs.

Back