[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Attachments

• i-1buchla.jpg
    i-1buchla.jpg
    24 KB · Bekeken: 115
Nee, geen buchla.

Het gaat om een soundlab. :)

Gespot mp.nl Korg MS20 + MS50 + SQ10 2400,00 incl. B.T.W.
Complete KORG vintageset MS20+MS50+SQ10 Alles met originele verpakking, manuals en patchkabels. Alleen als set te koop. Alles is onbeschadigd en volledig werkend. Setprijs inclusief B.T.W. Euro 2400,00
http://www.squarewavestudio.nl/

Modulaire Synthesizer + Keyboard versterker
Prijs: 300,-
Beschrijving: UNIEKE AANBIEDING / COLLECTORS ITEM voor de echte synthliefhebber die na al dat voorgebakken digitale spul eindelijk weer eens vet 'analoog' wil: FORMANT ELECTUUR MODULAIRE SYNTHEZISER, inclusief ROLAND CUBE 60 keyboardversterker + flightcase + originele handleidng in het Nederlands.

De synth is als volgt opgebouwd:3xVCO (5 golfvormen per VCO + PW en PWM); 1xVCF 24 dB; 1xVCF;1xRFM; Noise Generator; 3x LFO; 2x ADSR (1x voor VCO's en 1x voor VCF's); COM; VCO; alles uiteraard door te patchen via apart Patchpanel + vele patchcords van verschillende lengte. Het 3 Octaafs toetsenbord heeft een bereik van 6 octaven (+ glissando, tremolo, en 'jank'wiel

Op mp.nl

Attachments

• 7448fffffffffffff.jpg
    7448fffffffffffff.jpg
    15,4 KB · Bekeken: 120
Die van 300 kan ik niet/nergens meer vinden
Heeft een van jullie 'm al gekocht ;{

Ik heb mail van de verkoper gehad met "Hij is verkocht" heel erg lomp want ik was een van eerste kijkers van de add en direct gemailt.Maar pas 2 dagen later terug mailen van verkocht.

Back