Solo CD

trigg

Brass Intelligence
Hij is er alweer een paar maandjes, maar ik had er op dit forum nog geen thread voor geopend.

Solo project.. genre triphop/nu jazz/psyschedelic/electronic (oid)
Luister hier naar muziekjes: http://www.myspace.com/velvetoverdrive

velvet_front_25.jpg

Tevens leuk te vermelden dat ik nog een ander nieuw project genaamd Diaphonic begonnen ben met een bassist/gitarist .
Muziek daarvan is te beluisteren hier: http://www.myspace.com/diaphonic

Klinkt weer erg goed trigg , ook dat project met de gitaarist vind ik goed klinken . Vooral "closing de lines" op het laatste stukkie als het ff los gaat .
Verder mis ik aleen nog iets van zang oid in beide projecten , maar dat is mischien weer persoonlijk .

still going strong !

Origineel geplaatst door bassio
Klinkt weer erg goed trigg , ook dat project met de gitaarist vind ik goed klinken . Vooral "closing de lines" op het laatste stukkie als het ff los gaat .
Verder mis ik aleen nog iets van zang oid in beide projecten , maar dat is mischien weer persoonlijk .

still going strong !

thanks!

kan wel iets denken hoor dat je zang mist... ben ook bezig met dingen met zang.. de volgende kndk-cd worden alleen maar liedjes, het nieuwe longplayers-album wordt gedeeltelijk met vocals en ik ben ook nog een soort triphop-project met een zangeres aan 't doen... :)

BTW

Deze CD is ook te bestellen:

7 euro + verzendkosten

Koopje voor een volwaardig album dacht ik zo 8~
Stuur me een PB als je interesse hebt.

ik heb 'm lekker al
ik heb 'm lekker al
ik heb 'm lekker al
....en draai 'm regelmatig. Fijn cd-tje ! :)

hebbie iets van 'n maillist ofzo, voor nieuws bij nieuwe releases ?

ik zie dit draadje nu pas :D

dan is de vraag uit mn PB ook gelijk beantwoord ;)

Ik wacht geduldig af... :dj:

ik heb hem ook binnen inmiddels, zeer professionele productie, en klasse tracks! :okdan:

Klinkt allemaal weer helemaal top! Ik vind de nummers die je op Diaphonic hebt staan zeker veel belovend, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Jij schopt het absoluut nog wel ergens met deze muziek! :okdan:

Ik ben ook vergeten om nog iets te zeggen over deze cd. Ik vind m nog steeds waanzinnig goed :)

Dinsdag binnengekomen... :D

Echt een hele goede productie hoor dit, lekkere beats en sfeer... Ben benieuwd naar je andere projecten :okdan:

een recensie van de Velvet Overdrive CD in de Fret:

Attachments

• recensie_fret_vo.jpg
    recensie_fret_vo.jpg
    36,6 KB · Bekeken: 113
Damn! Ook ik lees dit topic nu pas. Wat een supervette productie, Trigg! Iedere keer luister ik al met veel plezier je tracks op het forum, maar de muziek op je Myspace overtuigt me helemaal. Je mag me de besteldetails wel even pb-en als je wilt. :verkoght:

:okdan:

Back