handleiding Korg Karma

progdon

Nieuwkomer
Hoi, vorige week heb ik een Korg Karma aangeschaft. Tweede hands en er zat helaas geen handleiding bij. Nu heb ik al op verschillende sites gekeken maar het enige wat ik tegen kom zijn handleidingen en manuals die alleen maar over het Karma GE gedeelte gaan. Wel vond ik een volledige duitstalige handleiding.
Omdat ik toch ff iets beter nederlands kan ben ik dus op zoek naar een volledige handleiding voor de Korg Karma in het Nederlands.

Thanx,

Dennis

Mooi bedankt. Ik had inmiddels ook al de engelstalige handleiding gevonden, maar ik zie dat er op deze site nog meer staan. Toch vreemd dat er geen nederlands talige handleiding is. Het en der heb ik namelijk advertenties zien staan van mensen die hun Karma te koop hebben aangeboden met een nederlandstalige handleiding.

In ieder geval bedankt.

Progdon

Bedankt voor de tip. ik had ook al op deze site gekeken en helaas staan hier alleen de nederlandstalige handleidingen of van het GE gedeelte van de Karma. De gehele Korg Karma handleiding is er niet op te vinden. Ik heb ook al een maitje gestuurd naar Voerman maar tot op heden heb ik niets van ze terug vernomen.

Inmiddels heb ik via Morel muziek in Veenendaal de nederlandstalige handleiding ontvangen. Top service. Er is er dus wel één in het Nederlands.

Dennis:)

Back