(waldorf Q) wat is ie waard ????

glennplumber

Kneed je synth
Misschien ben ik iets van plan ... en vroeg mij af wat ie op het moment voor een waarde heeft. Aangezien ze bijna nergens verkocht worden kan je nergens een richtprijs vinden ... vandaar.
Foto had ik op het forum staan maar is helaas verdwenen ... dus 2 plaatjes van hetzelfde model !!

Attachments

• q.jpg
    q.jpg
    7,5 KB · Bekeken: 105
misschien bedoeld glenn 2e hands? ;)

en wat heb je op het oog glenn?

> Yoozer: Ik denk dat hier naar 2e hands prijzen gevraagd wordt...

> Glenn: Ik vind persoonlijk 15 a 1600 een mooie prijs....:maffia: Ben wel nieuwsgierig naar je plannetje, trouwens.

Groet, Marten

Origineel geplaatst door krz
misschien bedoeld glenn 2e hands? ;)

Dat zeggik!

:D

Hehehehe

Het gaat inderdaad om tweedehands ....

Ja ... ik zou m'n Q niet kwijt willen hoor ... maar bijv een rack versie en wat nieuwe gear ... !!?????!!!!!???!!!!?????!!!!

Maarjah ik weet niet .. hijs eigenlijk te vet voor woorden en persoonlijk vind ik ut de mooiste Q ooit gebouwd.
Ook heb ik er nog nooit eentje tweedehands gezien.

Twijfel Twijfel :)

Hey Glenn,
Als de rackversie dezelfde specs heeft, en je kan op die manier uitbreiden, zou ik zeggen: waarom niet? Probleem is IDD.: die Q van jou is MOOI, dus ik snap je twijfels... Voor mij zou het uiterlijk zeker niet doorslaggevend zijn, maar dat is helemaal persoonlijk, natuurlijk..

Groet,
Marten

Jeps ... uiterlijk is ook bij mij in 90% procent van de gevallen zekers niet belangrijk. Maar in sommige gevallen zijn synths net vrouwen !!

Wat ook lekker is aan de kb is dat je 58 knoppen hebt inplaats van de 28 op de rack .... mmmmjah blijft lastig

Dus je denkt aan verkopen, en dan een rack kopen om 'm te vervangen? Zou ik niet doen; financieel kan dat nooit echt voordelig zijn. Je hebt een van de bruutste VA's ooit gebouwd. Die zou ik lekker houden. Maar ja, wie ben ik.

Zoals mien opa al zei: "spijt is wat de geit scheit"..

Q rack gaat rond de 1050 Euro op ebay.de,maar als ik jouw was zou ik er eerst goed over na denken
en anders eerst een rack versie kopen :)

[kunst & kitch mode aan/]
"ik zou hem toch verzekeren voor zo'n 1600 a 1700 euro..."
[kunst & kitch mode uit]

:)

Origineel geplaatst door EDP
[kunst & kitch mode aan/]
"ik zou hem toch verzekeren voor zo'n 1600 a 1700 euro..."
[kunst & kitch mode uit]

:)

:D

in dat geval heb ik niks gezegd :).

ik heb zelf de rack. groot nadeel ervan is dat ik de plus-upgrade (analoge filters!) kan vergeten... de 32-voice zit er nog wel voor me in.

Origineel geplaatst door Yoozer
ik heb zelf de rack. groot nadeel ervan is dat ik de plus-upgrade (analoge filters!) kan vergeten... de 32-voice zit er nog wel voor me in.

Huh? :confused: Ik heb een Q keyboard, maar die kan ik niet upgraden naar een Q+ hoor. Ja of je moet inruilen en bijbetalen als 'upgraden' beschouwen :)

Wel een beest trouwens die Q+. Een goede vriend van me heeft er een, dus ik heb er uitvoerig mee kunnen spelen. Ik heb er nog een tijdje over nagedacht er zelf eentje aan te schaffen, maar voor het prijsverschil wat ik zou moeten bijbetalen zijn er een hoop leuke oude bakken te koop (Prophet 5, Jupiter 8, Oberheim OB-8 of OBx(a), Xpander etc. etc.).

staat op ebay.de een Q+ key voor 3799 E sortfort kaufen
en nog 3 st nieuw Q key 1890 E :)

Back