Crumar Trilogy....

Keyzer Eric

Stamgast
... op MP (advertentienr. 10110279213). Maar is 750 euro niet een beetje erg veel voor een Trilogy????

Advertentietekst:
"Ongelooflijk goeie synthesizer, analoog, full size, je wilt niet weten hoeveel knoppen en regelaars het is echt superrrrrr.

Elk maar dan ook echt werkelijk elk geluid dat denkbaar is, is haalbaar met dit apparaat, van de Hewey chopper die tijdens de Vietnam war werd gebruikt tot de meest ingewikkelde strijkersgroepen, echt ogelooflijk.

De contactstrook van de toetsenborden bestaat nog uit echte zilveren strips die je snel en makkelijk kan (of kan laten) reinigen, ook kan je daarmee de aanslag afstand mee bepalen. De synth is NIET aanslaggevoelig. Het is mogelijk om diverse voetpedalen aan te sluiten voor distortion en volume. Geen midi, dat had je indertijd nog niet, maar deze moet je gewoon bezitten als toetsenist, zeker als je gebruik wilt maken van je "eigen" authentiek geluid.

Er word alleen gereageerd op serieuze bieders."

...

...

lijkt me een leuke bad maar is wel weer een mega lompe prijs

Hum ik heb een stratus, die is volgens mij indentiek aan de trilogy alleen zonder strijkers sectie. Is idd best een leuke synth, met zeker wel een okee geluid. Maar elk geluid dat denkbaar is haal je echt niet uit die bak. 350 a 400 euro lijkt mij meer dan genoeg. Wel een hele mooie bak om te zien overgens.

...

...

hmmzzz volgens mij is 100 a 200 beter op zijn plaats.... mischieno ok niet tijden veranderen

bomvol chips dat wel !!!
en idd200 max gingen paarjaar geleden ook vorzoiets

was blij dat ik na veel zwoegen er nog zoiets van 225€ voor terugkreeg een jaar of zo geleden , dus 750€ , kom nou

...

...

mja ik heb ook wel is de optie gehad er eentje voor 75 ofzo te kopen maar niet gedaan.. laatste tijd kan je eigenlijk alles wat analoog is en niet duur het beste gewoon kopen. al was het aleen maar om door te verkopen... ben je zo een rijk man.

als het je daarom te doen is

tering de tering wat een eikel, hij heeft de prijss ook nog is naar 950 euro gegooid.
Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen. Maja overgens als die verkocht wordt ook aan de persoon die em koopt,
doe effe wat onderzoek voordat je iets koopt.

:stupid

maar ist nou niet een leuke string bow sunds machine soort van mini trident / delta ...?
eg deze bakken gaan / gingen voor onder de 200

ik heb een vangelkis [wie ? ] elpee staat dat nr spiral op ...
en hele uitleg over de crumar en synergie

Origineel geplaatst door R-ond
maar ist nou niet een leuke string bow sunds machine soort van mini trident / delta ...?
eg deze bakken gaan / gingen voor onder de 200

ik heb een vangelkis [wie ? ] elpee staat dat nr spiral op ...
en hele uitleg over de crumar en synergie

Ja maar spiral is een CS80, Roland system 100 enz
Volgens mij heeft vangels nooit een Trilogy gebruikt hoor :D

Back