Belachelijk: 'Behringer tegen inkoopprijs'

Poly-Peter

Ex Poly-61 bezitter
http://muziek.marktplaats.nl/mengpanelen/101099748-behringer-xenyx-1622-serie-nieuw-koopje.html?

Belachelijke advertenties, moet je soms even kwijt...

Een 'Behringer Xenyx 1622 serie *Nieuw* Koopje!' voor 399 euro ex 40 euro voor de uxb interface (dus totaal 440 euro!!!)

"Deze mengtafels en Audio interfaces zijn nieuw en worden tegen inkoopsprijs met 1 jaar garantie verkocht.
Dit ivm opheffing internetwinkel.."

Verkoopprijs thoman incl usb 209 euro!! Dan is 440 euro wel een heeeeeeeeeele hoge inkoopprijs.

(niet dat ik er 1 wil, vind het alleen echt belachelijk)

http://muziek.marktplaats.nl/mengpanelen/101099748-behringer-xenyx-1622-serie-nieuw-koopje.html?

Advertentie is nu aangepast:

LET Op : ik wou ze voor de inkoopsprijs van juli 2006 verkopen maar helaas wordt dat niet geaccepteerd!

Vreemd verhaal :z

soms hebben mensen iets voor veel meer geld gekocht dan het kostte bij bijv thoman en denken ze dat ze iets voor een leuke prijs verkopen. neem als voorbeeld de varios van roland. ik zag ze tweede hands voor 750 euro want dat was de helft van de nieuwprijs volgens de verkoper (wat klopt) maar bij thoman waren ze toen 379 of zo... wie betaalt dan meer? de verkoper die iets voor gangbare prijs verkoopt heeft dan pech.....

Tjha dat van die dingen te duur kopen zie je idd wel eens, maar een Behringer 1622 voor meer dan 440 euro gekocht hebben????? Dan moet je wel gigagigantisch zijn afgezet en bovendien ontzettend dom.

De verkoper geeft nu aan dat hij erachter is gekomen dat hij bedrogen is. =(

Ik heb 100,- geboden maar daar ging hij niet op in. *D

Origineel geplaatst door MPCman
Bestond die Xenyx serie uberhaubt in Juli 2006? Was het toen niet nog UB feest?
nee ik dacht dat in februari of maart de xenyx bekend werd gemaakt en niet veel langer leverbaar was

hij is weg.

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
soms hebben mensen iets voor veel meer geld gekocht dan het kostte bij bijv thoman en denken ze dat ze iets voor een leuke prijs verkopen. neem als voorbeeld de varios van roland. ik zag ze tweede hands voor 750 euro want dat was de helft van de nieuwprijs volgens de verkoper (wat klopt) maar bij thoman waren ze toen 379 of zo... wie betaalt dan meer? de verkoper die iets voor gangbare prijs verkoopt heeft dan pech.....

Zie je wel vaker inderdaad. Al wat je dan als verkoper kunt doen is wachten tot de aanbiedingen voorbij zijn. Zie maar 'ns wat de geduldige tb303 bezitter dat heeft kunnen opleveren ;)

Vaak zijn het de naieve mensen die worden afgezet. Want als rechtgeaarde hollander dien je toch te kijken of het ergens nog goedkoper is?

er staat op de site van Behringer zelf ook altijd een "richtprijs" (en de meeste winkels bieden goedkoper dan die richtprijs)

Back