en een nieuwe track>>> belushi kicks

krachtwerk

Ouwe rot
ik weer eens wat in elkaar zitten breien:D
feedback is welkom, ik heb het nog niet over m'n hifi-speakers beluisterd.. alleen maar over mijn fostex monitoren

masteren is niet mn sterkste kant, en vooral met het spul dat ik maak is het nogal moeilijk..
dus tips omtrend dit zijn ook zeer welkom..

check m'n myspace in de signature hier onder...

veel gave sounds, lekker lo-fi en retro en de verschillende ritmes zijn ook goed gebouwd. ik mis alleen de rode draad die het geheel aan elkaar linkt. misschien een gortdroge baslijn eronder?

Origineel geplaatst door synthmann
veel gave sounds, lekker lo-fi en retro en de verschillende ritmes zijn ook goed gebouwd. ik mis alleen de rode draad die het geheel aan elkaar linkt. misschien een gortdroge baslijn eronder?

grappig dat je dat zegt, ik hoor bijna iedere keer als ik een trek post hier datzelfde commentaar..
ik pruts altijd met melodielijnen, maar ik vind dat 't d'r vaak heel cheesy van wordt..
ik heb het nummer gisteren pas gemaakt, en ben misschien een beetje te snel om jullie het te laten horen..
als je palmstreet op dezelfde mypsace :D beluisterd (dat geinspireerd is op outrun) dan hoor je dat ik ook wel nummers maak met melodielijnen erin..

zoals eerder min of meer gezegd: klinkt leuk! :)

dat van die rode draad klopt wel wat, gewoon droog baslijntje eronder laten lopen is nog zo geen slecht idee. nummer heeft op zich al genoeg variatie om zoiets te trekken :)

Origineel geplaatst door geschirrspüler
zoals eerder min of meer gezegd: klinkt leuk! :)

dat van die rode draad klopt wel wat, gewoon droog baslijntje eronder laten lopen is nog zo geen slecht idee. nummer heeft op zich al genoeg variatie om zoiets te trekken :)

he afwasmachine (in t duits dan he)
jij laat altijd een commentje achter als ik een track post.. super.. dankje voor je steun:D ;)

palmstreet ook ff geluisterd, nog ff een Sid arpeggio erin en ik ben helemaal terug in C64 land 8)

:okdan:

Origineel geplaatst door brmzz
ej dikke mik man... :D

ik mis nog net even dat gitaar akkoordje zo nu en dan... :D

dikke mik..

:dubbel: die heb ik al lang niet meer gehoord..
boah ik lig echt ziek in bed..

bwoa ziek in bed?!?!?

teveel alkohooltjes gehad ;)

heb je het nummertje ergens in wavke staan? dan doe ik dat gitaardingetje eroverheen speleh... ik ben zowaar weer geinspireerrrt...

ow en had ik al verteld dat ie veeeeeel langer kan/moet...

tjüüüüöäüöäüüüs

Ik vind het nu al een lekkere track. Erg veel variatie maar daardoor steeds weer vernieuwend waardoor het luisteren ernaar niet verveeld.

Ben wel erg benieuwd wat voor style/genre dit nou is, kan het nergens plaatsen (mix van techno / minimal / electro?)

Anyway, klinkt erg lekker. :)

Dit is niet mijn kopje (kamille)thee. Inderdaad mis ik ook iets. Na 1 minuut gaf ik het wachten op een melodielijn maar op. Ik heb ook je andere nummers beluisterd en Palmstreet sprak mij het meeste aan, waarschijnlijk van wege het feit dat dat in mijn oren een song is.

Maar verder veel succes en plezier gewenst.

Ik vind het ook iets te veel verschillende stukjes die op elkaar volgen, beetje doelloos. De aparte stukjes klinken dan weer best koel, heel gruizig geproduceerd. Als je er nou zo'n string overheen knalt als in Jimmy Harpboy (vind ik je beste track op myspace) krijgt het misschien wat meer samenhang.

hee bedankt voor de comments..
leuk die verschillende meningen.. zoals ik al zei is het nummer in vrij korte tijd ontstaan..
mischien moet ik dr gewoon nog een paar dagen aan verder kloten.

ben benieuwd wat jij dr van maakt bram..
:maffia:

Na het beluisteren treft mij hetzelfde gevoel als eerdere posters hier dat er iets ontbreekt, komt ie weer: een rode draad. beats en lo-fi sounds zijn als altijd lekker :)

:engel:

Attachments

• 1006.jpg
    1006.jpg
    22,2 KB · Bekeken: 86
Back