Kyma Capybara 2300 euro

Origineel geplaatst door MSDOS
Wat een onzin allemaal! Jij weet echt niet waar je het over hebt!!! :duivels:

Gelukkig weet ik wel beter!!! :doei:

tis wat bot gesteld, maar ge het wel gelijk.
Kyma Cappybara klinkt echt geweldig!! Ik maak al jaren gebruik van reaktor en msp maar toen ik even met een kyma bezig was..... pffff, klinkt zooooveel beter. Iki denk dat het door de convertors komt. Wordt niet voor niets gebruikt door menig groot sounddesigner waaronder Ben Burt ;) (en ja wijsneuzen er zijn er ook genoeg die het een of het ander gebruiken)

Ik ga er een aanschaffen. . . . . . . na mijn studie

Heb er zelf ook al ooit mee mogen stoeien, en het is echt wel verbluffend...
Met een Wacom tablet timestretching en morphing bedienen op een Kyma systeem is toch wel een van de verslavendste dingen op sounddeisgn gebied die ik ooit heb meegemaakt. Toch wel andere koek dan Reaktor of Max, qua sound vooral, maar ook de interface is heel erg op muzikanten gericht, al kan het misschien wel een update gebruiken.

Samen met een Haken Continuum en een Lemur is dit echt wel het allerfijnste op gebied van digitale audio denk ik.
geen geweldige sound hier maar wel fijne control
http://www.twelfthroot.com/explorations/lemurdemo/lemurdemo01.html

hier nog wat soundbites
http://www.symbolicsound.com/cgi-bin/bin/view/Products/SoundClips

Autechtre's Draft 7.30 zit trouwens vol Kyma presets btw.

Origineel geplaatst door bodo
Heb er zelf ook al ooit mee mogen stoeien, en het is echt wel verbluffend...
Met een Wacom tablet timestretching en morphing bedienen op een Kyma systeem is toch wel een van de verslavendste dingen op sounddeisgn gebied die ik ooit heb meegemaakt.

Autechtre's Draft 7.30 zit trouwens vol Kyma presets btw.

inderdaad, klinkt subliem.

Het programmatje (software) kan dus niet zonder de hardware DSP bak?

Heeft er iemand wellicht "Kyma X Revealed!" voor mij als pdf, ik ben de mijne kwijt en ben het boek aan het bestellen. dus als iemand de pdf heeft voor nu dan heel erg graag zodat ik vast het een en ander op kan snorren.

bvd :W

Back