[ House ] iT's A Dream [ BB ]

Laatst gewijzigd:
lekker duister sfeertje, leuke diversiteit aan sounds. alleen die duistere voice die af en toe iets zegt vind ik minder, die meer heldere voice is wel oke.

de pluck lead sound is vooral lekker.

Synthmann bedankt voor het luisteren en je reactie, kan ik zeker waarderen :biertje:

De stem waar je het over hebt is van een bekende meneer die zeker wat heeft betekend in het verleden, ja sorry was aan het graven in een wat oudere sample base.. moest een vocaal dream sample hebben 8o) ..
Enniewee.. van meerdere kanten heb ik de begrepen dat hij best wat minder mag zeggen.., en dat zal hij ook zeker doen met een volgend update van deze track :D

Bedankt voor de waardering :mega: 8)

Groet,

BB

Wat een vette kick! Idd donkere track met de acid stabs ed. Zo tussen de 2 minuut en de 2:40 is de track af en toe wat lastig te volgen mara voor de rest vind ik het een lekkere track best wel :)

ik kan het wel apprecieren :) en idd leuke kick..

welke sequencer gebruik je?

Yes, klinkt lekker hoor.. Wat men zegt, lekkere kick idd.. Ik vind die hoge synths ertussendoor niet zo relaxed, maar dat kan ook aan mij liggen op dit moment. Ben nogal moe en zit hier lekker te chillen met m'n headphone op. Maar klinkt zeker goed en dat terwijl het niet eens zozeer mijn stijl is. :okdan:

Back