Ensoniq asr X

heb m
wilde vorig jaar omdat mn a4000 kuren heeft een ensoniq sampler halen-aleen al vanwege de dp inside,... kon niet kiezen tussen asrx/asr10rack en idd werdt dus een asrx
en t verhaal klopt ook
betwijfeld ofse ,..m egt gooide
mar iig haar {R&B} producerende mannetje moest m weg doen ...
hopla vrouw met de broek aan ! :D

kreeg er een zip drive jazz by ..
geen boekie godver ...altyd iedereen gooit die dingen weg ofso !

wel ok 32 mb en scsi standaard en de 8 outs
lekker hoor voor 300
nette prijs
ask dat van 250.- eerder gezien / hoord had
wil de niet afdingen [oooh zoon hekel aan as gasten dat hier by mij thuis komen doen :D ]

IK had er eerst een nogal laag bod op gedaan ,want als je loopt te dreigen met weg gooien dan ben je met ieder bedrag blij ,dacht ik toch ,dus ik kreeg een mailtje terug dat het te weinig was en ze er tenminste 250 voor wilde hebben .Toen heb ik gemaild dat ze beter kon adverteren met ensoniq asr x omdat dat veel meer mensen trekt en er niet bij moest zetten dat ze het apparaat ging weggooien ,kreeg ik een mail terug : ik heb het al een tijdje staan op marktplaats en het stond 2 maanden en hij ging toen niet weg
ik weet niet wat ik er mee moet ben maar een vrouw die geen verstand van deze dingens heeft dus ja probeerde ook maar
en als hij niet weg kan gaan gooi ik het gewoon weg
dan maar geen geld.
Lijken me toch vrij duidelijk de symtomen van een ruzie in huiselijke kring .
Maar ik ben blij dat jij er nu blij mee bent ,ik kan niet zo goed tegen het weggooien van nog bruikbare spullen .

op een paar wiebelende volume knop en [some minor] scratches [.nee niet de scratch pad:D ]
is een hele goede machiene

vaker hebben in suri huishouden de vrouw de broek ...aan
beter voor mij
trouwens de "beste "man ...had al netjes een dikke s5000 met dikke audio interface set up klaar staan in de hoek ..

maar idd beer voor t baasje ...ik dus !
hihi

ben dernog niet helmaal achter hoe die werkt
heb net een manualgevonden ...
wel lekker rom drumkits erin zeg sooo

en de fx ook nog checken
:halleluja ensoniq top spul

Back