Wav inladen in Korg

ZHaDE

Ingeburgerd
Ehjow gasten,

Ik heb hier een korg, zonder handleiding :D .. nu heb ik ff op internet gezocht..of die daar stond.. maar weet iemand toevallig waar staat.. hoe ik wav files kan inladen in de korg?

Met vriendelijke groeten,
Frank

zo een echte korg. Staan er ook nog wat lettertjes in combinatie met nummertjes op je korg? Bijv ES, MS-20, Z1 of zoiets

ohw sorry... Korg Karma... silly me...

ehm jah.. sorry voor mijn gezeur :D .. maar weet je ook welke ik precies moet hebben ?

sorry voor mijn lullige opmerking maar als je in dat lijstje nog niet kan vinden waar de manual staat dan denk ik ook niet dat je veel succes hebt met het inladen van een WAV'je :) ;) ;)

hehehe, .. najah.. dan maar alles doorspitten..

ligt eraan welk OS je in je karma hebt, maar er staat een link naar de documents voor karma OS 2 tussen..dat zal dan de manual wel zijn denk ik

OS2 yez.. die zit er in.. die 0S2 manual had ik al doorgespit.. bijna allemaal al eigenlijk... maar kan het nergens vinden.. of ik kijk er over heen ofzo.. maargoed ik zoek verder

bedankt voor de hulp!

misschien dat het gewoon niet kan? kan me nl ook zo snel nix herinneren van sample RAM in de karma...

Mjah, das ook weer waar... bij die triton kan het ook niet geloof ik.. ik ben hier na opzoek gegaan.. na een tip van een vriend dat het wel kan.. najah..

Je kunt ook ff naar Voerman bellen, das de importeur van Korg, Die helpen je wel aan een ned. handleiding. ( die je bij de Karma wel nodig hebt.

www.voerman.nl

En NEE, je kunt geen .wav-jes inladen in de Karma.
Het is geen sampler en hij heeft er ook geen.

Back