Welk voedingsmiddel [drank/eten/etc.] gebruik je om alert, en wakker te blijven?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Yep, welk [stimulerend..] product neem jij om toch weer elke dag creatief, alert en scherp te blijven?

ik zoek een goede tip.

zelf zweer ik bij koffie gemengd met cola. De koffie is dan koud, vers, en Sterk. Thee is ook wel OK, cola light. en in de vrije uren rode wijn om de hoofdpijn te elimineren ...

als diner haal ik vaak Chinees, of eet Vissticks met rijst als ik in geldnood zit.

Laatst gewijzigd:
Hmm..... koffie is toch wel de nummer 1. 's morgens, 's middags en 's avonds altijd koffie. Lekker lekker lekker.

En in het weekend (en vaak nog andere dagen) met het uitgaan een lekkere frisse pretcilinder. Maaruh... daar ga ik naderhand wel lekker van slapen.

Af en toe eens vroeg naar bed, dat helpt! Daar komt nog bij dat na zo'n tien à twaalf uur werken, de productiviteit enorm afneemt. Dan kun je beter stoppen en gaan snurken en de volgende dag weer fris beginnen.

Voordeel t.o.v. (illegale) stimulerende middelen: geen hoofdpijn en geen afstervende hersencelletjes.

Origineel geplaatst door Pim
n geen afstervende hersencelletjes.

hersencellen geven geen creativiteit en leven. ! slechts de vorm.
ik ben trouwens van mening dat zelfs vorm, ordening, op den duur niet meer in de hersenen zit.
hoe ouder men wordt , hoe minder men die cellen nodig heeft . ! ze vormen alleen maar een last, die cellen.
Over voedingsmiddelen: in de winteranvonden een Beerenburg.. hmmm.

maar idd koffie blijft ook mijn voorkeur.
Wist je dat J.S Bach zelfs een heel muziek stuk ove Koffie alleen heeft geschreven?. !

heheeh LOL

Fluid: koffiekoffiekoffiekoffiekoffie oops... beetje teveel koffie op ;) en soms een lekker thee'tje
Food: Sousijzenbroodjes, noodles, soep (!), heeeeeeel af en toe borrelnootjes.

idd een nachtje vroeg slapen kan ook werken.

waarom zou ik alert en wakker willen blijven???

Ganja all the way!

ok dat verdient weer een andere post:D wat gebruik je om apatisch en loom te worden... eeuhh persoonlijk drink ik dan wat alcohol...

trouwens Saucijze broodjes eet k nie meer sinds ik er in een zomer witte maden in heb zien krieoelen.. in het vlees gedeelte dan8> dan eet je zoets niet meer

mvg, Naton

Laatst gewijzigd:
van veel water drinken en elke dag fruit eten blijf je ook wel wat helderder
en om je algehele fitheid op te krikken zou je wat aan beweging kunnen doen... als je dat nog niet doet :)

Koffie en een jointje :)

Jointje houdt me relaxed, zodat ik fysiek niet
te moe word, haha!

Mvg.

CoolRunning

koffie.....maar niet teveel......precies genoeg ;)

de laatste tijd ben ik bezig wat gezonder te leven..dat bevalt erg goed.....minder eten, beter opletten wat je eet, meer fruit, veel water, meer bewegen...minder vaak alcohol, en wat meer wijn ipv biertjes ;) merk toch wel dat na een gewennigsperiode die ietwat lastig is het prima bevalt..misschien zit het tussen de oren maar ik voel me stuk beter...

Olaf

Ik had de nare gewoonte toen ik nog stage liep, dat ik om 8uur s'ochtends een blikje cola nam :D

tja je meot toch wat he om wakker te blijven 8o)

Koffie met chocomel (cecemel voor onze zuiderburen ;) ) is ook goed om wakker te blijven.
En uit bijna iedere automaat wel te halen.
Eigenlijk is het meer een hoofdstuk survival voor de systeembeheerder maar goed.

En boterham met pindakaas en chocopasta gaat er ook goed in.
(Smarties is ook 50% pinda's dus zo goor is het ook weer niet)
Daar blijft je maag wel een halve dag zoet mee. (haha zoet ja)

En niet te vergeten.

Johnny's wijnbal. Heeeelemaal op en geen manager die je nog kan stoppen!

cola om 8 uur smorgens.. doe ik ook hoor..wel met een citroentje erin . .
trouwens of ik sex onder voedings middelen moet scharen.. erm ernnm:o:
:W eet smakkelijk

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
cola om 8 uur smorgens.. doe ik ook hoor..wel met een citroentje erin . .
trouwens of ik sex onder voedings middelen moet scharen.. erm ernnm:o:
:W eet smakkelijk

mwah past eigenlijk wel in de voedselketen :D

Niet drinken, niet roken, geen drugs.

Wel (veel) koffie en gezond eten. ook regelmatig goed slapen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back