Morley EDL oil-can delay/echo op MP

Van dezelfde persoon had ik geboden op de mic die ze te koop heeft staan.

Ze reageerd helemaal niet dus heb ik mijn bod na een paar weken maar weggehaald.

Och,ik hem em willen kopen,maar heb het tenslotte niet gedaan,geld moest gestort worden op rekening van zijn vriendin omdat hij zen bankkaart nog niet had en dan het niet kon kontroleren,bla,blah...

daarna nadat ik het niet vertrouwde,gaf hij toch zijn rekening.

Man kan wel eerlijk zijn ik weet het niet,maar ik heb het laten zitten,en ja het ding is deffect zij die me,nadat ik hem gevraagt heb te testen,op de vraag of hij een motor/zoem hoorde was het antwoordt 'ja'

ook signaal pass bu is ok,in de veronderstelling dat de motor nog werkt,is het mischien enkel olie toe te voegen,deze is op ebay verkrijgbaar,motor olie moet je er niet in doen he!

Ik had gedacht er Kerosine in te gooien,dan kon ik em mischien laten fungeren als 'JET-Phazer' :dubbel: :dubbel:

Kopen at your own risk,echt oude technieken daarin...

Kopen at your own risk,echt oude technieken daarin...

Precies, waarbij het eerste me tegenhoudt, en het 2e me erg aantrekt :)
Spring reverbs zijn ook zoiets.

Ik dacht ik post 't voor de verzamelaars onder ons.

Origineel geplaatst door renehelmig
Van dezelfde persoon had ik geboden op de mic die ze te koop heeft staan.

Ze reageerd helemaal niet dus heb ik mijn bod na een paar weken maar weggehaald.

Hmm. Niet zo'n betrouwbaar zaakje dus?!
Olga uit Brabant. Tja.

kweet het niet maar allesins de rekeningnummer vd vrindin waar ik moest op storten was iets pools als naam,maar IK HERHAAL kerel kan best wel eerlijk zijn,ik heb het laten zitten vooral om dat die stuk was en geen zin heb om er mee beginnen knoeien...

Had em heel graag gehad ,sound is naart schijn speciaal...

Ik wil de verkoper niet gelijk afvallen of verdacht maken, maar ik doe het toch :D

Ik wilde dat ding ook kopen maar krijg ook maar niets te horen van de verkoper.
Uiteindelijk mocht ik hem kopen dus ik vroeg of hij werkte.
Maar dat wist de verkoper me niet te vertellen.
Toen zei ik dat ik heb toch wilde kopen voor het gevraagde bedrag, maar daarom het ik nog niets gehoord...en mijn mail is inmiddels al weken geleden verstuurd.

ik had ook gereageerd maar omdat t toch wel speciaal gevalletje is
waag ikme der niet aan
wat ik vond was een artikel door ry cooder over "bleus "sound s..kwam dit fxie in voor
geen ander merk heeft t geloofk ....?

kheb maar een rocktron rampage ... en cutec deklay gekocht was net soo veel kwijt
was wel cheapo toch de m 8D rley

Back