yamaha cs-15d te koop in Adam

the perculator

buurman
Hallo ik zag vrijdag een Yamaha cs-15d te koop staan op de prins hendrikkade in de used products.

Ik heb er even op gespeelt, wel een leuk ding. Niet super vet. Leuk voor live.
De 2 vco zijn wel apart aantesturen met cv/gate, zag ik achter op. De lfo is ook wel leuk, met S/H.

Ten eerste is iemand die toevallig kwijt aangezien die in zo'n cashconverter achtig winkel staat.

Ten tweede hoeveel moet dat nou kosten. Ze verkopen hem daar voor 349,-. Beetje veel lijkt mij.

cs 15 d [correct me if],....maar de cs15

staat ook nog een nordlead 2 voor 204 euro.... en een e-38 voor 219??...akg c1000s voor 89euro

Re: yamaha cs-15d te koop in Adam

Origineel geplaatst door the perculator
Hallo ik zag vrijdag een Yamaha cs-15d te koop staan op de prins hendrikkade in de used products.

Ik heb er even op gespeelt, wel een leuk ding. Niet super vet. Leuk voor live.
De 2 vco zijn wel apart aantesturen met cv/gate, zag ik achter op. De lfo is ook wel leuk, met S/H.

Ten eerste is iemand die toevallig kwijt aangezien die in zo'n cashconverter achtig winkel staat.

Ten tweede hoeveel moet dat nou kosten. Ze verkopen hem daar voor 349,-. Beetje veel lijkt mij.

Die met al dat hout? Da's dan een CS15D. Dan is 349 erg duur. Wel een erg leuke bak. Als -ie helemaal zwart is een CS-15. Dan is 349 een koopje.

Origineel geplaatst door Formant
staat ook nog een nordlead 2 voor 204 euro.... en een e-38 voor 219??...akg c1000s voor 89euro

ja hor nlead 2 4 204 eu ?
pc = eg wracked kan niet normaalposten
iigas bv

heb bij deze lommerd afgelopen donderdag nog voor 50eu een DR55 weggehaald.

Was in eerste instantie wel wat teleurgesteld, dacht dat de yamaha achterint een cs15 betrof, is het idd die 15d orgel-bonanza. iemand had een CS met een 5 gezien voor 350, en een cs50 leek me al te gek.

de DR55 doet overigens nog niets, de oude batterij-houder kwam met vergruisde batterijen en alles uit mn nieuwe vriend zetten..

kan je gewoon een adapter op zon batterij-stekker aansluiten? volgens mij heb ik ergens zon regelbare adapter met zon batterij-flapje, maar voordat ik het ding volledig opblaas...

Origineel geplaatst door 154
heb bij deze lommerd afgelopen donderdag nog voor 50eu een DR55 weggehaald.

Was in eerste instantie wel wat teleurgesteld, dacht dat de yamaha achterint een cs15 betrof, is het idd die 15d orgel-bonanza. iemand had een CS met een 5 gezien voor 350, en een cs50 leek me al te gek.

de DR55 doet overigens nog niets, de oude batterij-houder kwam met vergruisde batterijen en alles uit mn nieuwe vriend zetten..

kan je gewoon een adapter op zon batterij-stekker aansluiten? volgens mij heb ik ergens zon regelbare adapter met zon batterij-flapje, maar voordat ik het ding volledig opblaas...

uieraard
de dr55 is een eg leuk analoog klein mini 808je
nee serieues er slingeren hier opt net /dsf een paar mods de bass drum kan heel simple weerstand eruit juiste potmeter erop ] gemod worden tot bommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
eg waar paar sec lang ofso

en hihatsjes / rmshot[meer mini conga ] = ook wel tof

mbt tot die cs15 d
ik denk dta de editable helft ook niet as een cs5 gezien kan worden andere filters denk ik hoor heb m nooit gehoord en dan is de price wel zekers 150 te duur denkik ook weer

er staat een cs 20m
[ met grote fineer sides as de cs40/70m ] in houten voor 150 eu op mp !
beter dan veel cv in en outs erop

best wel leuk ding

Origineel geplaatst door 154

Ja, dat kan. En vergeet bij het testen niet een jack in de output te stoppen, anders doet ie nog steeds vrij weinig.

dat is een gouden tip!

8)

tnx, je hebt me wrschijnlijk een hoop frustratie bespaard hehehe

Back