• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-audio FW410/Behringer BCF2000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

154

Lid van de week
Vooral te ruil

M-audio 410
Behringer BCF-2000

Beide enkel thuis gebruikt

Ik zoek:

Alesis AI-3
RME HDSP 9632 PCI kaart

richtprijzen, voor de mods ;)

410 250eu
bcf 150eu

Alternatieven zijn uiteraard voor te stellen, maar geen garantie voor succes hehehe
410 heeft me teveel IO's en hoeft niet meer perse extern(voor mn laptop heb ik nu een Motu) maar wel met degelijke conversie.
en de BCF wordt vervangen door een remote SL, ik ben te lui voor zonder automap blijkt.

affijn stel maar wat voor, alles is trouwens helaas enkel afhaal

:kimono:

Even voor de duidelijkheid, het is me vooral om de ruil te doen! Dus bieden mag, maar liefst met of met alternatieven voor de genoemde gezochte artikelen(analog to adat en een kaart die niet perse extern hoeft te zijn, al heeft de RME echt mn voorkeur uiteraard)

de ruil kan evt ook bijbetaling mijnerzijds betreffen, en ik woon om de hoek van brouwerij Het IJ, voor de liefhebbers al genoeg reden om te buurten

:yamaha:

een motu 828 oud model is ook een optie, roept u maar!

schopschopschop

IK zoek dus:

MOTU 2408mkII(of 828)
HDSP 9632 PCI-kaart(of Konnekt, Mbox mini?)

Behringer DDX, 01V

ADI8
Octopre met ADAT-optie

ook leuk voor ruil,

TC Electronic Triple C(stereo)
Yamaha FS1R

:kimono:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back