hier 1 van mijn eerste ambient hardcore trax :D

Grappig, hardcore waar je gewoon relekst naar kan luisteren.
Heeft wel wat weg van gamemuziek (in de positieve zin des woords natuurlijk)

En dat het zo clean klinkt vind ik helemaal niet verkeerd. Past wel bij de stijl.

hmm deze stijl hardekern muziek kende ik nog niet maar ik vindt het eigenlijk best lekker klinken!

*bloos*

tnx voor al jullie reakties

ik post waarschijnlijk morgen de opvolger van deze track :)

Ja die heeft een wat meer climax gehalte maar ook een soort van vreemde melodie :)

en is zoals deze track ook weer erg vaagjes :D

Origineel geplaatst door metatron
He MOHer alluz goed, lekker nummertje hier hou ik wel van, en idd. je hoord er heel duidelijk de Absynth in terug, ga verder met deze style, den ben ik tevreden

Heej metatron

cool om hier wat bekenden te zien.

tnx voor je feedback.

Vind het een vet nummer, zit echt sfeer in.
Hij mag daarom ook wel wat langer duren van mij, minuutje of 8 vind ik helemaal niet verkeerd :)

Wat ik niet vet vind zijn die hihats die af en toe als een soort roffeltje dienen.

Meer!

Origineel geplaatst door mika
Vind het een vet nummer, zit echt sfeer in.
Hij mag daarom ook wel wat langer duren van mij, minuutje of 8 vind ik helemaal niet verkeerd :)

Wat ik niet vet vind zijn die hihats die af en toe als een soort roffeltje dienen.

Meer!

en meer zal zeker snel komen ;)

van mij weet je al wel zoon beetje wat ik er van vind he!!!

ik hou zoiezo al wel van de wat rustigere en sierlijkere hardcore nummers...zoals voornamelijk de pcp muziek, dus dan vind ik dees ook vast wel koel, haha :P

zo koel dak em remixte....ik zal de remix er eerdaags ook wel eens op zetten hierow..lijkt me wel een leuk plan!!

maar nu eerst :koffie:

Back