Battery 3

Pusherman

Nieuwkomer
Ik heb zojuist Native Instruments Battery VSTi DXi RTAS v3.02 op mijn computer geinstalleerd. Ik kan het nu in Cubase gebruiken als VST instrument maar niet alle geluiden. Als ik kijk in de map zijn wel alle kits (.kt3 bestanden) te vinden.. maar ik kan maar 6 geluidjes gebruiken..

Is er iemand die dit probleem herkent en mij misschien kan helpen?

Bedankt! :halleluja

Origineel geplaatst door Carnivore
dan had jou versie niet de library dvd erbij, ik zou NI even emailen 8o)

naaien..

Origineel geplaatst door Ramoonus
en waar slaat dat op?

Ik bedoel dat ze vergeten zijn om die library dvd erbij te doen. Dat vind ik naaien.

Origineel geplaatst door martie
Ik bedoel dat ze vergeten zijn om die library dvd erbij te doen. Dat vind ik naaien.

dat doen ze wel vaker als je vergeet te betalen..:maffia:

8o) Die library DVD is toch ook wel ergens te downloaden??

Origineel geplaatst door Carnivore
dan had jou versie niet de library dvd erbij, ik zou NI even emailen 8o)

bij de crack zit deze dvd er ook niet bij. ik spreek uit ervaring. heb hem naderhand toch gekocht.

tip:

battery 1 en 2 kits werken ook (wel te downloaden). en je kunt altijd je eigen kit samenstellen met eigen samples

Origineel geplaatst door martie

Jij volgt het niet helemaal geloof ik! 8)

heb ook een battery vraagje en welke thread hoort algemener te zijn dan degene die enkel de naam van het product draagt, toch?

Maar kan je dus via een hardware drummachine met midi battery aansturen/sequencen? bv je gebruikt een 707 stuurt die je pc in, de bassdrum in de 707 triggert dan een sample in battery, de hihat triggert dan weer een andere enz...

Hoop dat ik meer commentaar krijg op mijn vraag dan op mijn openingszin. Misschien lokte ik daar al een reactie uit, of doe ik dat nu weer. Of lok ik gewoon rzacties uit door te insinueren dat ik meer reacties ga krijgen op mijn bein en slot dan op het praktische.

... nu doe ik het weer.

Gagarin

poe, je zou cv signalen moeten sturen en triggers cv > midi en dan moet je note-on/off signalen geven + toonhoogte...
en stand alone zou je dan idd battery kunnen sequencen....
je moet wel een boel cv to midi kanalen hebben......
dure grap lijktme, kan je net zo goed een drumsampler kopen ala mpc1000, ik zag er laatst 1 voor 400 euro

ja dat kan (via direct monitoring). is niet zo moeilijk enige waar je rekening mee moet houden is de laterncy

poe, je zou cv signalen moeten sturen en triggers cv > midi en dan moet je note-on/off signalen geven + toonhoogte...
en stand alone zou je dan idd battery kunnen sequencen....
je moet wel een boel cv to midi kanalen hebben......
dure grap lijktme, kan je net zo goed een drumsampler kopen ala mpc1000, ik zag er laatst 1 voor 400 euro

Maar een drummachine tr-x0x interface kan toch ook enkel midi hebben, geen cv en moet dus ook niet gecinverted worden. Moet ook niet per se een 707 zijn, heb die toch niet. Het is enkel een vraag of je met een drumbak met midi en (mogelijkheid tot) x0x-interface op die manier battery kan aansturen.

Gagarin

Ja, dat kan. Ik kan me herinneren dat ik dit jaren geleden met een Korg ES1 geprobeerd heb.

Back