• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio opruiming! MX3282A, Poly-800, Pocketcontrol

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

scarum

Ouwe rot
Het wordt tijd een paar dingetjes op te ruimen, omdat mijn prioriteiten aan het verschuiven zijn.

Behringer MX3282A ---- €200,-
Ik heb er twee, maar eentje moet toch echt vertrekken; de Behringer MX3282A die nog van r-ond is geweest. 2 kanalen zijn een beetje gaar, maar de rest doet het prima, het kraakt hier en daar nog een beetje, hij zou eens goed schoongemaakt moeten worden, maar je kunt er in de studio prima mee werken. Hij is verder helemaal in orde, bussen, auxen, etc. Deze gaat alleen maar weg omdat ik veel meer live ga optreden en ik een kleinere mixer ga kopen voor on the road. :walker:
mx3282a.jpg

Korg Poly 800 met Moogslayer mod ---- €150,-
De Korg Poly 800 heb ik gekocht omdat ik mijn Poly-61 de deur uit had gedaan (geen midi). De Poly 800 is echter een heel ander beest, dat lekker klinkt, maar het geluid past niet zo bij mijn muziekstijl. De Moogslayer mod is wel behoorlijk ziek, je blaast echt boxen (en oren) op met dat filter 8D. Zonde om weg te doen, maar ik moet echt een beetje opruimen.

poly800.jpg

Doepfer Pocket Control ---- €50,-
De Doepfer mag ook weg, omdat ik op mijn sequencer 16 assignable CC knobs heb, da's meer dan voldoende. Het ding staat nu ongebruikt in de studio, dus deze mag ook weg. Prima in orde, werkt als een trein. In sfeervol zwart :D

normal_Image076.jpg

Alles in één koop? Dan mag de boel weg voor €350 euro, krijg je de pocket control van me cadeau! Geen ruil, maar als je een bod wil doen, dan mag dat natuurlijk! :)

poly 800 gereserveerd

poly 800 gereserveerd

De Korg Poly 800 met moogslayer mod is gereserveerd voor een vriendelijke zuiderbuurforumlid :)

Wegens communicatiestoringen :confused: toch weer te koop de Korg poly 800 met moogslayer mod.

De Doepfer is even gereserveerd en hopelijk snel verkocht.

De MX3282A krijgt bijzonder veel interesse op marktplaats, maar dat zet op de één of andere manier nooit door :confused:...

Dus ehm... schopje :D

:biertje:

Korg Poly 800
nu 125 euro of ruilen tegen een leuk effectapparaat of een electribeje ofzo.

Doepfer Pocket Control
Gereserveerd tot eind van de week voor een forumlid

MX3282A
Veel geïnteresseerden op marktplaats, maar dan spreek je iets af en komt er niemand opdagen... :(
Nog steeds te koop dus

Sorry mod,

Even voor de duidelijkheid:

De Poly 800 en de MX3282A worden NIET verstuurd.

Mijn excuses aan iedereen die dit verkeerd begrepen heeft.

de MX3282A mag weg voor 175 8o)

Niemand een ER-1 ruilen tegen de poly 800?
:)

Een heuse Korg Poly 800 Mk I met Moogslayer mod!

Ruilen? Doe een leuk voorstel!

FX, Electribeje, verras me! :D

Niemand een poly-800 met moogslayer mod ruilen tegen een leuke fx bak of electribeje (kleine bijbetaling)?
:)

Hij mag ook voor 115 euro weg.

Weekend! :mega:

Dit zegt Vintagesynth over de KORG POLY-800:

During the time of the Roland Juno series in the mid-80's, Korg offered the Poly-800. Comparable to the Juno and in many ways better, the Poly-800 is an 8 voice polyphonic analog synthesizer with 64 memory patches and up to 50 editable parameters! There's also a stereo chorus effect, a sequencer, and a weird joystick used to adjust pitch, modulation and the filter. There is a double mode in which the oscillators double up making 4 fat voices of polyphony - fun for trance and techno.

Ja! Trance! Techno! Jumpstyle! En dat allemaal met een MoogSlayer mod, voor dikke filter-knoppen actie!

115 euro of een leuke ruil! NU is je kans!

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back