NI Massive editing probleem

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phaser

Nieuwkomer
Aloha,

eerst ff vermelden dat ik beginner ben en met Orion Platinum 7.11 werk, simpele sequencer die bijna niemand gebruikt..

Nu wou ik gedurende het nummer, of tijdens een break, de LFO-ratio (1/2, 1/4,..) veranderen, bijv. van ENV 5, maar ik vind die parameter nergens terug wanneer ik die modulaties in mijn 'tijdslijn' wil aanbrengen.

Het probleem is dat ik niet weet hoe dit in andere sequencers gebeurt, in Orion Platinum is er een event editor met een lijst van alle parameters van het instrument, waarop je ze vervolgens moet aanklikken en grafisch tekenen in je 'tijdslijn'.

Het helpt misschien als jullie me vertellen welke afkorting/benaming er aan de desbetreffende modulatie (ENV 5, LFO-ratio) wordt gegeven in jullie 'event editor', zo kom ik er hier misschien uit.

Lastig vraagje, I know..maar ik kan alleen maar proberen.

Thx

RTFM??

In de manual staat beschreven hoe je parameters kan toewijzen aan cc controllers...

Heb geen geregistreerde versie van de Massive, en dus ook geen handleiding..Vind alleen video tutorials maar zou de volledige geschreven versie willen hebben..

Ben nog maar net begonnen en weet dus ook niet wat cc-controllers zijn, handleiding is dus welkom. (dan kan je je tijd in zinvolle dingen steken ipv noobs te verwelkomen met een RTFM)

Bericht door een moderator:
De reden dat de thread is gesloten is omdat je als je geen geregistreerde versie hebt je het zelf mag uitzoeken; het voordeel van netjes kopen houdt in dat je er een handleiding bij krijgt waar het allemaal in staat. Hier op het forum zijn we niet zo dol op warez, vandaar :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back