[remix] Tr!logy - Oxy's Kids4Kids Mix

Oxy-Yan

Action
Yeah, vette shit...:confused:

Dat viel nog niet mee zeg, om van deze acapella een vette mix te maken. Na vele probeersels dan eindelijk een versie gemaakt die het beluisteren enigzins waard is.

Tri!ogy - Oxy's Kids4Kids Remix

Omdat overduidelijk is dat het hier een Nederlands Product betfreft, heb ik het nog een stapje verder gezocht..
In de tekst viel mij op dat Cap en zijn maten nogal verbaasd waren over de jeugd van tegenwoordig... Daarom vond ik een stukkie jeugdsentiment als toegift wel passen (ja of niet natuurlijk) T'is Kinderen voor Kinderen geworden...

Verder heb ik een stuk van Simon&Garfunkel gesampled, en met reason nog wat drums gemaakt.

Zoals ik al zei, "het viel niet mee" Maargoed, luister zelf maar naar deze (niet al te serieuze versie!!!)

:dj: :dj: :dj: 8)

greetz Oxy-Yan

Vet! De tekst blijf wel gaaf. Enne leuk gevonden van die S&G sampletjes en die kinderen voor kinderen is briljant.

De mix is een tikkie zwaar de drums (sware sjek?) mag wel wat strakker IMO.

Origineel geplaatst door fuse

De mix is een tikkie zwaar de drums (sware sjek?) mag wel wat strakker IMO.

Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen. Maar opzich vind ik het niet zo'n probleem dat hij af en toe niet helemaal strak loopt (met name die dx7(?)-bells accoorden) Het geeft het nummer een beetje meer karakter vind ik.

leuk!

Ik vind de beat heel lekker power achtig michael jackson zeg maar (op n positieve manier hoor). Lekkere remix, maar ik vind wel dat je m niet helemaal lekker hebt geintegreerd met de vocal. Ik denk dat de vocal net een tikje te hard in de mix staat, en voor mijn gevoel "drijft" de vocal bovenop de mix.....hij zit er niet lekker warm ingepakt....ik leg t misschien vrij abstract uit maar ik denk dat ik de vocal te droog vind

Maarre goed bezig hoor! Oxy gaat de "serieuze" kant op ;)

Back