confused notes (ambient)

:confused: niemand?

Wauw.. dit is erg mooi.. wat een sfeer!
Die akkoorden vind ik mooi, en dat ritmepatroontje wat inzet rond 02:00

Maar ik begin me wel wat te vervelen rond het middenstuk, waar de akkoorden wegvallen.. wel leuke effecten natuurlijk, maar ik zou toch iets meer melodie willen denk ik.

Verder strak geproduceerd, zoals ookal gezegd op bandamp.
Kun je iets zeggen over hoe het opgebouwd is? welke instrumenten je gebriukt hebt?

:koffie:

Lekkere ambient! 8) zou inderdaad uitgebracht kunnen worden, heb echter geen idee van labels.

Ja, dit is best lekker!

Misschien zijn dit wat labels voor je?:
-Hydrogen dukebox
-12K
-Type
-City Centres Offices (heeft veel akoestische gitaar/laptop/folk dingen, maar ook dingen als dit)

Mooi track, gave sfeer.

Kan opzich goed zonder melodie, heerlijk om op de achtergrond naar te luisteren; als game-muziek zou dit nummer ook erg goed kunnen denk ik (denk dan aan de wat meer duistere FPS games zoals Deus Ex, System Shock enzo.)

Ik vind die diepe pad erg mooi gedaan, goed gekozen akkoorden en sound. Het feit dat deze pad rond 3:00 stopt vond ik in eerste instantie jammer, maar hij komt dan rond 6:00 weer heel mooi terug. Waar heb je deze pad mee gemaakt?

thanx for the comments....heb r zeker wat aan....protohuman..ik ga ze tjekken...en ja gamemuziek.eens kijken of daarwat te halen valt

greets..

de graanschuiver

ja en kwa produktie...moet je een beetje geheim houden...maar ik veel met samples gewerkt..vnml van softsynths...en wat game samples...verder in ableton afgewerkt...de lead is zelfgebakken..kga geen melodietjes sampelen

Back