Live Earth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Keyzer Eric

Stamgast
Naast de vele Clavia's, Tritons, V-Synths en een enkele Oasys, Karma, Little Phatty, S08, CS2X, Motif, Phantom etc. toch ook nog vintage gear gespot. En wel bij Kelly Clarkson: Jupiter 8, DX 7, Fender Rhodes en Hammond (en ook nog Minimoog Voyager)!

Ik heb dat hele gebeuren echt helemaal gemeden. Maar wel cool dat er nog echte synths worden gebruikt tegenwoordig!

bij Joss Stone stond ook nog wel wat leuks op het podium, kwa toetsenwerk.
(en wat kan die griet ongelofelijk vet brullen zeg....)

ik zag ook nog e.o.a. vaag, mij onbekend, beroerd rammelbandje uit US dat optrad in new york. De muziek hing van synths aan elkaar, maar een synth viel niet te bespeuren op het podium. :gaap:

Origineel geplaatst door gemmetje
Joss Stone

2x motif es8, 2x triton, 1x Clavinet d6 :D

Maar inderdaad, wat een steengoede band stond daar te spelen. 8~

Yamaha TX7, Korg Wavestation, Roland A90, Roland JD990, diverse rhodes pianos, diverse nep grand pianos (electrisch zoals yamaha en behringer ze hebben).
Zag bij Rihanna een synth die ik niet zo snel kon plaatsen (van de 2, de bovenste). Ik denk dat het alesis was.

Wat een aanfluiting was het toch weer. Tis echt slecht gesteld met de muziek vrees ik :/

zo zo dat verbruikt weer veel stroom , slecht voor de milieu hoor :) en
dan nog al die auto's die naar Live Earth komen :peukie:

Origineel geplaatst door Slipperman
Wat een aanfluiting was het toch weer. Tis echt slecht gesteld met de muziek vrees ik :/

Waarom toch? Waarom?

Ik heb et echt helemaal niet gevolgt dat live earth ik wordt echt dood ziek van al het gezijk rondom klimaat veranderingen, we kunnen er toch geen reed aan doen. Als je naar de ±4,7 miljard jaar kijkt die de aarde oud is verandert het klimaat konstand, denk aan ijstijden enzo. het is een dynamisch iets waar we zeker wel invloed op hebben met onze co2 uitstoot maar anders was et ook wel weer warmer geworden(over 100jaar ofzo), het is zoiezo al biezonder dat er 2 ijskappen zijn:stupid

Da's knap. Zoveel tiepvouten in een stukje tekst krijgen.

Respekt!

Goed he ik doe er ook echt mn best op. :)

Heb gewoon een beetje last van dyslexie(even opgezocht hoe je dat schrijf). Ik begrijp dat et kut als iemand een hoop taalfouten maak aan de andere kant ga ik ervanuit dat dit er bekend is dat er mensen zijn die dit probleem hebben en hoop ik dat dat gerespecteerd wordt.

:biertje:

Origineel geplaatst door PietjePieter

Heb gewoon een beetje last van dyslexie(even opgezocht hoe je dat schrijf). Ik begrijp dat et kut als iemand een hoop taalfouten maak aan de andere kant ga ik ervanuit dat dit er bekend is dat er mensen zijn die dit probleem hebben en hoop ik dat dat gerespecteerd wordt.

Je bent in goed gezelschap want deze mensen hebben het ook:

-Mozart
-Beethoven
-Alexander Graham Bell
-Albert Einstein
-Will Smith
-Whoopi Goldberg
-Tom Cruise
-Leonardo Da Vinci
-Pablo Picasso
-Roald Dahl
-Hans Christian Andersen
-Steven Spielberg
-Wubbo Ockels
-Walt Disney
-Edison
-Darwin
-Agatha Christie
-Bill Gates
-Vincent van Gogh
-John F. Kennedy,
-Winston Churchill
-Jack Nicholson
-Dennis Bergkamp

:geslaagd:

De spelling is over het algemeen dik in orde, afgezien van wat middennachtmissers die ik ook wel eens pleeg te typen. Aan je gramatica schort wel het één en ander, daardoor doe ik er twee keer zo lang over om je post goed te lezen.

:) :biertje:

NB. Ik heb het hele circus niet echt gevolgd, onder andere omdat ik zaterdag op een verjaardag ben geweest, wel wat stukjes op de radio geluisterd maar voor de rest niet.

Wat betreft het thema klimaatverandering is naar mijn mening de boodschap: "ga bewust om met energie en bespaar op de punten waar dat mogelijk is." Het klimaat veranderd toch wel en of dit alleen door invloeden van de mens komt dat is niet met zekerheid te zeggen, er zijn nog meer onderdelen van het klimaat die onbekende variabelen met zich meebrengen, zoals bijvoorbeeld zonnewind, bekend van het noorderlicht en als veroorzaker van ijstijden. Los van de legitimiteit van de argumenten denk ik dat het goed is dat mensen bewuster gaan cosumeren en daardoor energiezuiniger en duurzamer leven. Onze "footprint on earth" moet we echt proberen te verkleinen, de beweging is in gang gezet en nu maar hopen dat de boodschap overkomt.

Waneer houd het eens op dat "bekende mensen" en "grote bedrijven" andere mensen uit buiten onder het mom van "milieu besparing" ?

Het lijkt wel op een nieuwe hype. What's next, milieu vriendelijk daten, een groene synth? Flikker toch op !

mee eensch... het grootste gedeelte is een farce om mensen nog meer te laten betalen... als we daadwerkelijk 'bezuinigen' dan zal men bij de energie bedrijven minder inkomsten hebben en gaat de prijs dus weer netjes verder omhoog.
de grootste vervuilers blijven 'the cowboys' die meer opbranden dan alle andere landen van de wereld bij elkaar...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door major-hostage
Waneer houd het eens op dat "bekende mensen" en "grote bedrijven" andere mensen uit buiten onder het mom van "milieu besparing" ?

Het lijkt wel op een nieuwe hype. What's next, milieu vriendelijk daten, een groene synth? Flikker toch op !
groene synths zou eens tijd worden
weer eens een andere kleur

Origineel geplaatst door PietjePieter

Dat van jou is totaal niet hinderlijk. R-ond daarintegen is gewoon echt ziekelijk en om je kapot aan te ergeren... Verder dan 1 zin kom ik nooit bij die kerel...

Maar goed in plaats van een echte vleugel met mic te gebruiken (wat geen extra stroom kost omdat die phantom toch al aan staat voor de andere mics) gebruiken ze allemaal van die nep vleugels die lekker electriciteit vreten. En ipv een echte kandelaar met kaarsen zie ik telkens van die nep dingen met een stroomstekker...

Het enige waar ze in bezuinigd haddden naar mijn idee was een fatsoenlijke lichtshow.

Door de stijgende brandstofprijzen merken die 'cowboys' dat ze het anders moeten doen, want op deze manier gaat het onbetaalbaar worden. De oude indianen wijsheid dat je alleen voetstappen moet achterlaten en verder geen andere rommel die wordt nog niet helemaal begrepen.

Origineel geplaatst door Ramoonus
groene synths zou eens tijd worden
weer eens een andere kleur
Verkrijgbaar in de kleuren landmacht groen of luchtmacht grijs.

Origineel geplaatst door 6 trak
mee eensch... het grootste gedeelte is een farce om mensen nog meer te laten betalen...
de grootste vervuilers blijven 'the cowboys' die meer opbranden dan alle andere landen van de wereld bij elkaar...

Als ze nou dr wapenindustrie nu is zouden stilzetten(er zijn toch zat wapens in de wereld). Zal dat zoveel meer schelen als dat de "gewoone man" zn raampje in de auto opendoet ipv de airco aan. Het komt ook zo lekker hypocriet over dat nou net een amirikanse politicus en miljoenair het boegbeeld moet zijn van dit hele gebeuren. Komt zo lekker overtuigend over als iemand van amirika naar nederland vliegt in een privejet om vervolgens een toespraak te gaan houden dat we minder energie moeten gaan gebruiken.

Maar feit blijft wel dat als we doorgaan met onze forsiele brandstoffen zo snel op te maken dat we een beetje onze eigen glazen ingooien.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back