• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil: Korg MS-10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

scarum

Ouwe rot
Na lang wikken en wegen heb ik vanochtend besloten om toch mijn Korg MS-10 te ruil aan te bieden. Op de één of andere manier kan ik maar niet in het geluid komen van de MS-10. Hij klinkt als een klok, hij snerpt, sist, gromt en joelt als een dol paard, maar ik voel het niet. :confused:

Daarom dus, te ruil, in prima staat verkerende Korg MS-10, ziet er goed uit, paar kleine vlekjes op de toetsen en wat minimale gebruikerssporen, maar in prima staat, alles functioneert en niets kraakt. 8)

Waar ik naar op zoek ben is bijv.:
- Korg Poly-6 met midi
- Korg Mono/poly
- Roland Juno 60 met midi
- Roland Juno 106
- Roland MC-202
- Roland SH-101
- Yamaha CS-15
- Sequential Circuits Pro One

Eén en ander al dan niet met bijbetaling van mijn of aanbieder zijn kant. Bovenstaande lijst is een indicatie, je mag me altijd verrassen met een leuke synth! Omdat het moet en omdat ik echt wil ruilen is de verkoopprijs van deze €450,-.

Nog wat (gruizige, klote camphone) foto's:
korgje1.jpg

korgje2.jpg

korgje3.jpg

korgje4.jpg

Ophalen en luisteren in Nijmegen.

Bedankt voor uw aandacht! :okdan:

bedankt!

bedankt!

Iedereen bedankt voor jullie aanbiedingen! :okdan:

De MS10 gaat geruild worden tegen de PolySix van Vinnieq! :D

:slotje: