• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis MultiMix 12R (rackmixer)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

maxigroovy

Ingeburgerd
Ik heb in de verkoop een: Alesis MultiMix 12R (rackmixer)

Een rackmixer (19") van 3 eenheden hoog.
Werkelijk als nieuw.

Ideaal als podium mixer, netjes in een rack en spelen maar!

Specs:

* 8 high-gain mic/line (XLR and 1/4" balanced) inputs with phantom power, 2 stereo balanced 1/4" line inputs
* 2 aux sends (pre- and post-fader), stereo aux return, 8 1/4" inserts, 2-track stereo RCA in and out
* Separate 1/4" balanced main and monitor outs, front-panel headphone out
* Pan control, peak indicator, and 60mm fader on each channel
* 2-band high/ low shelving EQ per channel
* 10-segment LED stereo meters

Belangrijkste punten:
Eigen voeding (geen adapter oid); Volledige schuiven; EQ op alle kanalen; gebalanceerde uitgangen!

Ik heb er 2 keer mee opgetreden (netjes in een rack vervoerd).
Maar wou meer apparatuur in mijn rack. Ik heb nu een rackmixer van 2 eenheden gekocht. Zodoende is deze over.

Lichte krasjes op de plekken waar de mixer in het rack heeft gezeten. (zie fotos).

Richtprijs 180 euro.

Attachments

• 12r-voor.jpg
    12r-voor.jpg
    27,7 KB · Bekeken: 102
Nog een foto

Attachments

• 12r-achter-aansluitingen.jpg
    12r-achter-aansluitingen.jpg
    32,9 KB · Bekeken: 89
Niemand?

Ruilen voor een goede USB naar MIDI poort (met zelfstandige Merger) is ook bespreekbaar.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back