Problemen met Virus Classic in Fruity

Origineel geplaatst door koekebakker
Was het inderdaad de a..d.o .ab.l die ontbrak? :)

Ik zei toch sssssttttt :P

Ja.. eruug vet...
Heb er nu al diverse dingen mee geprobeerd.. en het werkt heerlijk... lekker spelen en gelijk wat dingen aanpassen... veel relaxter dan vts's..
Ik ben helemaal fan..... haha

Maar krijg straksjes die geluidskaart binnen.. dat zal al een hele verbetering zijn..

Waarom krijg ik trouwens in de Virus als ik m op Multi zet.. steeds dezelfde appregator..??
wat ik ook draai.. blijt t zelfde....

Jemig..Ik had een Nord lead 2 gekocht en er 2 midi kabels bij gekregen. Loop ik al 2 dagen te stoeien met mijn midi-out in Fl. Als ik mijn midi-out pianoroll inspeelde met mijn NL2, peelde hij ze vervolgens de midi dat zonder geluid af. Heb 3x de hele handleiding van mijn nordlead 2 doorgelezen en lopen zoeken op i-net. Ik wist gewoon zeker dat ik alles goed had staan.
Heb ik als allerlaatste(meestal zo) mijn van midi-in van de Nl2 naar de midi-out kabel van me comp. verwisseld. En je raad het al... hij doet het perfect...

Precies als met eten gaat het ergens in :dubbel: <-- MIDI IN, en komt het ergens uit :kont: <-- MIDI OUT

edit: bovenstaande opmerking is onzin. Het is natuurlijk :kont: <--- MIDI OUT naar :dubbel: <-- MIDI IN
Maar dat is ietwat onsmakelijk en niet de issue. Dus deze post is bij nader inzien totale bull-crap.

Terug naar gesprekken met betrekking tot de Access Virus TI.

Laatst gewijzigd:
die kabel die ik er bij had gekregen was dus gewoon kapot, gelukkig had ik er nog 1 liggen:d

Origineel geplaatst door ADKENDED
die kabel die ik er bij had gekregen was dus gewoon kapot, gelukkig had ik er nog 1 liggen:d
dat is altijd moeilijk te vinden
zeker als het het nooit eerder gedaan heeft

Back