ik ben Roog, oftewel Rogier-Willem Slikkerveer, 25 jaartjes oud, produceer met Renoise (fasttracker replica met VSTi ondersteuning) Mn stijl is techno, maar voor de lol prod ik ook graag hardcore uit de oude doos. Heb altijd veel met hardware gewerkt, maar in mijn ieniemienie appartement/bezemkast in amsterdam centrum past eik alleen mn mc-307 er nog bij, dus was genoodzaakt het allemaal wat digitaler aan te pakken en dat bevalt me eik wel. Ik heb een ruwe snippet bijgesloten voor de liefhebbers. In eerste instantie ben ik dj, en hou me verder bezig met dj2dj.nl, daar ben ik alweer 3 jaar admin van. (zwaait even naar de rest van de admins/leden van gearjunkies en dj2dj hier
)
ik ben erg tevreden met mn mc-307tje en zou er dus graag nog zo'n vrolijke knoppenbak bij willen, en tevens wil ik mn MC-307 gaan gebruiken om ableton aan te sturen. Een van de redenen om me hier aan te melden want ik heb er geen drol verstand van hoe ik DAT aan moeten pakken. Maar dat vind ik hier vast wel ergens of ik open 'n topic. Verder heb ik nog een korg kaosspad1 die ik niet erg veel gebruik, en om te draaien een vestax pmc-37pro en 2 sl's/cdj-500. (maar ben vinylist in hart en nieren.
plaatje erbij van de gear:
minus de xone, die ben ik aan het reviewen.
Cheers!
Roog
) ik ben erg tevreden met mn mc-307tje en zou er dus graag nog zo'n vrolijke knoppenbak bij willen, en tevens wil ik mn MC-307 gaan gebruiken om ableton aan te sturen. Een van de redenen om me hier aan te melden want ik heb er geen drol verstand van hoe ik DAT aan moeten pakken. Maar dat vind ik hier vast wel ergens of ik open 'n topic. Verder heb ik nog een korg kaosspad1 die ik niet erg veel gebruik, en om te draaien een vestax pmc-37pro en 2 sl's/cdj-500. (maar ben vinylist in hart en nieren.
plaatje erbij van de gear:
minus de xone, die ben ik aan het reviewen.
Cheers!
Roog
Attachments
Laatst gewijzigd:

welkom hoor