Electro-clash

dit is niks

maar als je er schreeuwende wijven doorheen mixt met overstuurde gitaren heb je misschien een leuk electroclash nummer

da's altijd weer jammer als mensen een track posten en deze zelf al in een hokje gooien... zet je jezelf toch een beetje klem mee aangezien de potentiele luisteraar afgaat op het labeltje dat er aanhangt en dus niet zo snel meer onbevangen zal luisteren maar gaat toetsen of het idd overeen komt qua stijl...

@Kubrick: Wat vind jij ervan?

Origineel geplaatst door 6 trak
da's altijd weer jammer als mensen een track posten en deze zelf al in een hokje gooien... zet je jezelf toch een beetje klem mee aangezien de potentiele luisteraar afgaat op het labeltje dat er aanhangt en dus niet zo snel meer onbevangen zal luisteren maar gaat toetsen of het idd overeen komt qua stijl...

mee eens... je krijgt weer lange discussies over wat nu wel en wat nu niet E-Clash is ( zie Het Electro Incident ) Je verpest het een beetje voorjezelf zo...

Ik vind de track niks hebben i.i.g.

Ik heb hem 3x achter elkaar aangehad in mijn winkeltje :okdan:
(we luisteren normaal CBS dus internet staat over stereosysteem)

Waarmee heb je het gemaakt als ik vragen mag???

@RockSteadyBeat®, het is gemaakt met een Roland JX-305

Er bestaan verschillende soorten "electro-clash"(denk ik). Ik heb me een beetje geïnspireerd op Bozzwel, Reverso 68, Nemesi, siskid,... kortom wat er tegenwoordig gedraaid wordt in culture club(zeer toonaangevende club). De electro-clash wat de meesten denken wat zou "moeten" zijn is nogal achterhaald(dark wave, EBM, 80's electro,...).En misschien is de benaming qua stijl niet zo juist, vind ik het wel leuk klinken, maar ja, ieder zijn mening hé. ;)

Maar alvast bedankt voor de reacties.

Laatst gewijzigd:
Ach, ik heb wel zin in een discussie: www.wikipedia.nl

Bekende electroclash-artiesten

* Benny Benassi
* Chicks on Speed
* Ella Bandita
* Ellen Allien
* Felix da Housecat
* Fischerspooner
* Goldfrapp
* Miss Kittin

Jouw nummer heeft geen raakvlakken hiermee.

Origineel geplaatst door BlackEyed
Ach, ik heb wel zin in een discussie: www.wikipedia.nl

Bekende electroclash-artiesten

* Benny Benassi
* Chicks on Speed
* Ella Bandita
* Ellen Allien
* Felix da Housecat
* Fischerspooner
* Goldfrapp
* Miss Kittin

Jouw nummer heeft geen raakvlakken hiermee.

Juist, dat zijn inderdaad de mainstream E-clash producers (die eigenlijk al een beetje passé zijn).

Laatst gewijzigd:
De track zal vannacht gedraaid worden tijdens de gentse feesten bij st. Jacobs (als test). Ben echt benieuwd naar de response ervan. Morgen geef ik verslag. En daar draait het om. Het is een nummer om u op te amuseren. En niet om te ananlyseren(because boooooooooooooring:gaap: )

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door kubrick
De track zal vannacht gedraaid worden tijdens de gentse feesten bij st. Jacobs (als test). Ben echt benieuwd naar de response ervan. Morgen geef ik verslag. En daar draait het om. Het is een nummer om u op te amuseren. En niet om te ananlyseren(because boooooooooooooring:gaap: )

waarom vraag je dan om commentaar hier?? :stupid

Ja, vraag het mij eigenlijk nu zelf af. Je hebt altijd van mensen die altijd kritiek hebben. Terwijl dat ze zelf eigenlijk niet veel voorstellen.

Hmmm men vindt het kut voor electroclash, ff luisteren dan, misschien dat ik het dan goed vind.

Het is inderdaad geen electroclash zoals ik het heb leren haten. Tja alleen die octaafbas.....een beetje erg cliché.....

Ben je bekend met Drexciya? Ectomorph? Ultradyne?

Origineel geplaatst door kubrick
Ja, vraag het mij eigenlijk nu zelf af. Je hebt altijd van mensen die altijd kritiek hebben. Terwijl dat ze zelf eigenlijk niet veel voorstellen.
Dan zou ik hier iig niets meer posten. (doe ik zelf ook niet meer) Want zeurders blijf je altijd houden.

Back