Keyboard sta-kruk

Laandodeman

Symfomaan
He, eeuhm, ik zoek een keyboard kruk voor on stage waarmee je niet echt zit maar half staat. Zodat je voldoende steun hebt om verschillende pedalen tegelijk te kunnen bedienen.

Enig idee waar ik zoiets vind? Volgens mij doet Tony Banks van Genesis het ook zo.

Ik heb er evt. ook nog wel een voor je...

Die staat alleen niet op de site, ik zal kijken of ik er morgen ff een fotootje van kan maken.

tony zit op een soort gemodificeerde barkruk die hij overigens al jaren gebruikt. Dit is zodat je hoger zit en makkelijker je ding kan doen. Gaat erom dat de hoogste synth ongeveer op elleboog hoogte zit zodat je deze makkelijker kan bespelen.

Ik gebruik zelf een houten stoeltje van de ikea die vrij hoog is. Weet het type echt niet meer maar kostte iets van 50 euro. Is van hout en het zitvlak zit denk ik op iets minder dan een meter hoog ofzo...

Anders heeft quicklok wel dingen hiervoor.

Zoek eigenlijk een portabel stoeltje voor het zelfde doeleind... De mijne begint na 5 jaar trouwe dienst te verslijten en zoek iets portabels zodat ik het ook kan meesleuren naar repetities en gigs...

Back