• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Crumar Spirit en Dave Smith mono Evolver keys en..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

platform

fishfinger
Twee fijne synths in droomstaat.

De Spirit is een Moog ontwerp, serienr 189 van de +/- 200 stuks gebouwd.
De Evolver is amper een half jaar oud en is incl garantie, doos en documentatie.

In principe ben ik op zoek naar een Cwejman S1 mkII of een Voyager Anniversary en heb geen interesse in losse verkoop, maar you never know. De totale richtprijs kunnen jullie hier wel uit op maken toch?
Dus doe mij een bod die ik niet kan weerstaan en we komen er vast wel uit :)

Btw, de GS3 tafel op de achtergrond (izgst) mag ook weg voor 550 en ik heb nog een Ensoniq DP4+ (izgst, maar batterij moet vervangen) die mag vertrekken voor 275.

That's all folks!

Mvg, P.

24295196-crumar-spirit-en-dave-smith-mono-evolver-keys.jpg

Bericht door een moderator:
conform de marktplaatsvoorwaarden voor alle items graag richtprijzen vermelden

Okidoki, voorlopig alleen ruilen dan maar tegen:

1. Cwejman S1 mkII
2. Voyager Anniversary
3. Voyager RME + 909

de DP4+ heeft een nieuw tehuis :okdan:

nog in de aanbieding:

-Crumar Spirit en Dave Smith MEK te ruil tegen Cwejman S1 mkII
-Allen & Heath GS3 te koop, 550 euro

De Crumar Spirit is gereserveerd.

De Dave Smith MEK daarom even te koop, ik weet volgende week meer, en jullie natuurlijk ook.
Richtprijs 975

Allen & Heath GS3 nog te koop 575

maak me geeeeek

:mexico: lator alligator

:bekdicht: wat zeg ik, greedy bastard, de GS3 is natuurlijk 550 zoals eerder vermeld. Fijne desk voor schappelijke prijs

Ik heb daarnaast ook een setje KRK Rockit RP8 in de aanbieding voor slechts 400 eurootjes, contant in't handje :doei:

laatste update:

Crumar Spirit gereserveerd tot volgende week
Dave Smith MEK 950
KRK RP8 set 400
Allen&Heath G3 550
Revox A77 150 (in nwstaat, org doos en snysetje, wel tijdje stilgestaan)

hatsikideeee:yamaha:

hee luitjes,

kreeg last minute second thoughts mbt de Spirit, de ruil/verkoop gaat even niet door ivm andere plannen.
Evt verdere verkopen zal ik in een nwe thread starten.

dank u allen.

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back