Speedy J en Scott Pagano's 5.1 DVD 'Umfeld'

audiospullen

Ingeburgerd
check

http://www.apple.com/nl/pro/profiles/pagano/

voor info over de upcoming 5.1 surround DVD van Speedy J en Scott Pagano.

hopelijk binnenkort ook meer info op Speedy J's eigen site.
sterker nog: laat die DVD maar komen want ik was heftig onder de
indruk van dit nieuwe meesterwerk toen ik hem ervaarde, eind 2006
in Rotterdam @ V2.org

Ook ik was zwaar onder de indruk op REMF @ V2 van de DVD presentatie.
Ik zat ook precies op de goede plek, precies tussen de 2 palen in, in het midden van de zaal :-)

Toen werd er nog verteld dat de dvd ergens in februari uit zou komen maar ik heb begrepen dat dit na de zomer gaat worden.
Tenminste dat staat in dit interview met Jochem

Voor degenen die het boeit, de DVD is al een tijdje klaar en wordt verkocht via Umfeld.tv. Beter nog, er is gratis een preview DVD (legaal) te downloaden als ISO die je kunt branden waar Umfeld helemaal op staat in volle 5.1 glorie (56 minuten). Zeker de moeite waard.

Laatst gewijzigd:
Voor degenen die het boeit, de DVD is al een tijdje klaar en wordt verkocht via Umfeld.tv. Beter nog, er is gratis een preview DVD (legaal) te downloaden als ISO die je kunt branden waar Umfeld helemaal op staat in volle 5.1 glorie (56 minuten). Zeker de moeite waard.

Ik wist niet dat ie downloadable was, dus thanks voor de hint. Vanavond even gedownload en een groot deel beluisterd/gezien. Erg cool en ik ga zeker de DVD kopen.

Ja, ik koop hem ook. Dat er artiesten zijn die hun eigen weg gaan en daarbij ook nog eens hun werk gewoon gratis ter beschikking durven te stellen moet beloond worden.

-edit- Order geplaatst :okdan:

Laatst gewijzigd:
Back