Roland AX-7 of Yamaha KX-5 keytar

Status
Please reply by conversation.
Hey die had Herbie Hancock tijdens zijn optreden op NorthSeaJazz!
werd je daardoor geinspireerd? :D

Origineel geplaatst door Arv
Hey die had Herbie Hancock tijdens zijn optreden op NorthSeaJazz!
werd je daardoor geinspireerd? :D

Ik ben zaterdag op North Sea geweest maar Herbie heb ik helaas niet gezien (speelde geloof ik vrijdag?). Gaaf ding he? Ik heb al een tijdje op zoek naar een AX-7; het probleem is dat je ze nieuw niet meer kunt kopen in Europa en 2de hands moeilijk te vinden zijn. Lijkt mij wel gaaf om eens achter mijn toetsen vandaan te kruipen en op het podium te staan.

Ze zijn idd moeilijk aan te komen, ik zoek ook zo'n omhang apparaat.
Ook de dx100, en de poly 800 of 707 kun je omhangen (misschien leuk goedkoper alternatief?)
Op vintagekeys.com kun je nog meer keytars vinden, helaas alleen info.
Op e-bay komen ze regelmatig voorbij, maar helaas allemaal...DUUR :frons:

Ik heb er iig. zwaar spijt van dat ik m'n ax-7 verkocht heb =(
Mocht iemand een poly800 rev keys hebben...MAIL ME (maar wel betaalbaar aub)

Herbie Hancock speelt toch op een (vreselijk zeldzame, superieure en tevens onbetaalbare) lync? :halleluja

succes kerel:okdan:

Ik zoek er ook een voor m'n band! Ik wil er goed voor betalen, ik had deze al een tijd op het oog maar wist niet dat deze zo snel niet meer leverbaar zou zijn =(

Kan iemand helpen ???

Misschien moeten jullie Roland maar eens gaan smeken om de productie van die dingen weer eens op te starten. Ik weet zeker dát ze het een keer gaan doen... maar wanneer... 8o

Ik vind het alleen jammer dat er van die idiote prijzen gevraagd worden.
Door mensen die van de schaarste gebruik maken...:frons:
Zelfs voor een (ik vind dat het speelgoed is) shs keyboardje van yamaha word al meer dan €50 gevraagd :confused:

Daar ga je toch niet mee rondlopen hoop ik :D Dan zet je jezelf toch stevig voor lul.

Nieuwwaarde van een AX7 is zo'n €500,- en zelfs dan is het veel geld voor enkel een controller zonder velocity.

Origineel geplaatst door CgJoe
Daar ga je toch niet mee rondlopen hoop ik :D Dan zet je jezelf toch stevig voor lul.

Nieuwwaarde van een AX7 is zo'n €500,- en zelfs dan is het veel geld voor enkel een controller zonder velocity.

Op Ebay stonden ze afgelopen week voor 650! Belachelijke prijs toch?

Maar beste mede forummers......doe mij een lol, stuur mij een PB en verkoop je AX-7 nou gewoon (Yamaha KX-5 is ook goed). Ik wil er live mee gaan spelen in een jazz/funk/fusion band :luv:

Staat een AX-1 op MP Beetje verneukt door hem te verven...en daarom ook veul te duur.:bekdicht:

Origineel geplaatst door EVO
Staat een AX-1 op MP Beetje verneukt door hem te verven...en daarom ook veul te duur.:bekdicht:
Mwoch, vind het wel een mooi kleurtje. Maar wegens niet-origineel ook automatisch wat minder waard ;)

Niemand een foto van die gepimpte AX1? Advertentie is weg en was wel benieuwd.

Ben namelijk ook bezig met een "verneuk je AX1" project.

Er staat overigens al enige tijd een KX-5 op MP hoor :)

Origineel geplaatst door Daftmax
Niemand een foto van die gepimpte AX1? Advertentie is weg en was wel benieuwd.

Ben namelijk ook bezig met een "verneuk je AX1" project.

zonde...:bekdicht:

zonde...

Waarom? Een rode AX1 heeft iedereen al! :Z

In het slechtste geval bestel je een nieuwe behuizing bij Roland.

De toetsen heb ik al "omgekeerd".

foto

Attachments

• 22092007163klein.jpg
    22092007163klein.jpg
    29,8 KB · Bekeken: 74
Status
Please reply by conversation.
Back