moshine
Stamgast
Hallo beste vrienden!
Ik heb hier een mpc2000xl staan met 32 mb intern / EB16 FX board / 8 outputs / Scsi 8Gig HD / Scsi cd rom speler / 2x zip 10 drives met 15 disks.
De MP heb ik altijd gebruikt in combinatie met een x7000 12 bit sampler met 6 Qdisks. Voor de heerlijke punch drumz!!
Krijgt als je straight_up bent ook nog mijn drum librairy erbij (voor de liefhebber!!)
Al deze aparatuur stuurde ik aan met mijn RME hammerfall, die simultaan 8 sporen te gelijk kan opnemen.
Je krijgt er ook nog een 8 kanaals audio snake bij.
Alles ziet er echt als nieuw uit. Heeft altijd in een rook vrije studio gestaan. En ben de eerste eigenaar.
voor afbeeldingen kun je me mailen!
Dit alles wil ik graag ruilen voor een Roland MV8000 en NIET verkopen!!
Dus als je uitgekeken bent op je MV. MAil me dan!!
Heb namelijk vrijdag gechilled met de RZA!! Ik ben verkocht!!
Reageer snel want ik heb weer honger!!
Ik heb hier een mpc2000xl staan met 32 mb intern / EB16 FX board / 8 outputs / Scsi 8Gig HD / Scsi cd rom speler / 2x zip 10 drives met 15 disks.
De MP heb ik altijd gebruikt in combinatie met een x7000 12 bit sampler met 6 Qdisks. Voor de heerlijke punch drumz!!
Krijgt als je straight_up bent ook nog mijn drum librairy erbij (voor de liefhebber!!)
Al deze aparatuur stuurde ik aan met mijn RME hammerfall, die simultaan 8 sporen te gelijk kan opnemen.
Je krijgt er ook nog een 8 kanaals audio snake bij.
Alles ziet er echt als nieuw uit. Heeft altijd in een rook vrije studio gestaan. En ben de eerste eigenaar.
voor afbeeldingen kun je me mailen!
Dit alles wil ik graag ruilen voor een Roland MV8000 en NIET verkopen!!
Dus als je uitgekeken bent op je MV. MAil me dan!!
Heb namelijk vrijdag gechilled met de RZA!! Ik ben verkocht!!
Reageer snel want ik heb weer honger!!