• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x TC Powercore (MKII) + Virus Powercore VSTi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ferruccio

Ingeburgerd
Dit pakket met extra power voor PC en Mac doe ik alleen weg als bundel, dus geen losse verkoop van de onderdelen. Voor de mensen die niet zo bekend zijn met Powercore, dit zijn PCI kaarten voor je PC waarmee je extra DSP power hebt voor het gebruik van VST effecten en VST instrumenten in bijvoorbeeld Cubase of Logic, etc. Dit betekent dus dat je processor niet wordt belast en je zonder problemen (zeker met 2 Powercores) een heleboel effecten en instrumenten kan gebruiken. Het pakket betreft:

1 TC Powercore PCI (originele uitvoering)
1 TC Powercore PCI (mkII - nieuwe, extra krachtige uitvoering)
1 Access Virus Powercore VSTi (2 instances mogelijk met de 2 bovenstaande powercore kaarten, in totaal dus 8 midi kanalen, 8 stereo outputs en nooit gebrek aan polyfonie)

Ook zitten natuurlijk alle effecten en instrumenten bijgeslotendie vanuit de winkel origineel bij deze Powercore kaarten horen (dit zijn er nogal wat, zie de tc powercore website voor meer info), de verpakking en de originele gebruiksaanwijzing inclusief productcodes, serial nummers en activatiecode voor de Virus Powercore.

Ik heb nooit problemen gehad met dit pakket, maar maak de laatste tijd steeds minder muziek en ga ook binnenkort een nieuwe pc aanschaffen. De originale powercore kaart is 4 jaar oud en de mkII ongeveer 2 jaar. Beide werken prima. Als je interesse hebt stuur me dan een bericht of post in deze thread vragen of een bod, etc.

Toevoeging

Toevoeging

Ik zie net dat het niet is toegestaan om mensen te laten bieden, mijn excuses hiervoor! De richtprijs die ik in gedachten heb voor het complete bovenstaande pakket is 800 Euro. Aub dus niet bieden maar gewoon een bericht of mail sturen als je interesse hebt! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back