heej ik ben net nieuw hier en voelme almeteen thuis hehehehe ,navele rondzwervingen op diverse muziekforums zoals samplecity.net en kvr-vst.com heb ik eiondelijk een NEDRLANDSE forum gevonden en niet zo een misselijke ook zeg (slijm slijm slijm
)
oke wat over mezelf :
ik produceer hardcore voor m.o.h. en ben bezig met de voorbereidingen van mijn 1e hardstyle release (meer voor de fun dan serieus hehehe maar altijds leuk) verder benik ookbezig met drummendebassen hehe.
ik werk met fruity loops en veel, nee correctie heel veel softsynths
,over twee a drie maanden komt mijn volgende plaat uit en die bestaat puur uit softsamplers en softsynths!
oke that's for now and let the talk begin (verdomme heb ik eindelijk een nedelandse forum gevonden dan nog praat ik engels)

) oke wat over mezelf :
ik produceer hardcore voor m.o.h. en ben bezig met de voorbereidingen van mijn 1e hardstyle release (meer voor de fun dan serieus hehehe maar altijds leuk) verder benik ookbezig met drummendebassen hehe.
ik werk met fruity loops en veel, nee correctie heel veel softsynths
,over twee a drie maanden komt mijn volgende plaat uit en die bestaat puur uit softsamplers en softsynths!oke that's for now and let the talk begin (verdomme heb ik eindelijk een nedelandse forum gevonden dan nog praat ik engels)

whahahaha)