[Techno] Ensorceler - Jodenkoek

Eentonig inderdaad :)

Naar mijn smaak zit er alleen teveel hoog in de hats, klinken niet lekker op mn oren zo schel (voornamelijk de ride) en dat er wat laag/punch/body mist in de kick...

Maar ik vind t wel een lekker trackje verders ;)

Lekkere track. Gooi eens wat meer laag in de kick. Punch heeft hij volgens mij genoeg. Die hats daar kan je natuurlijk wat hoog aan toevoegen, maar dan zou ik ze wel iets zachter in de mix plaatsen. Is misschien persoonlijk. Het zijn maar kleine dingetjes die ik op te merken heb. Gewoon goed gedaan!!!

De ride is echt te hard (of teveel compressie?)

verder mis ik een dikke bassline, of indien je die nie wil gebruiken, meer laag in de kickbass.

Hoor verder weer een hoop lekkers en goed! :okdan:

Het begint lekker, maar er gebeurt mij te weinig in om te blijven boeien. Je zegt het zelf al.
Ik gun iedereen zijn artistieke vrijheid, maar ik heb nog twee dingen.
Op een gegeven moment krijg ik het beeld van iemand die zich verslikt in zijn jode(n)koek en daarna zonder succes wordt gereanimeerd. Ik ben dus wel benieuwd hoe je aan deze titel komt en hoe ik die met de muziek moet rijmen. En de joodse luisteraars vast ook. Meneer Naftaniël van het SIDI lijkt wel niets beters te doen te hebben dan te zoeken naar antijoodse uitingen (ook op het internet) om juridisch te kunnen aanpakken. Mij zal het een zorg zijn, maar je moet er rekening mee houden...
Je artiestennaam zal de nodige vragen oproepen onder de geboren Engelstaligen. Het is in ieder geval geen bestaand woord en de verwarring van de l met de r roept associaties met Chinezen op. Sorcerer?

Ik nuchtigde een jodenkoek en het kraken hiervan deed me denken aan een percussielijntje die door de track heen loopt. Het is zeker geen anti-joodse uitspraak, zou een beetje dom zijn aangezien de ene kant van mijn familie deels joods is. De artiestennaam die ik gebruik is inderdaad geen Engelstalig woord, het is afkomstig uit het frans.

Bedankt verders voor de feedback.

Basslijntje komt er niet in, maar ik denk wel dat ik de kick ga opvullen met een hele lage sub of iets dergelijks.

Juist, het werkwoord "betoveren". Origineel. Je hebt wel de joodse humor en ik bedoel dat als een compliment.

nieks mis met het hoog, maar veel te weinig laag in de kick om de boel op te pompen

kick klopt teveel ipv te boomen.. als je weet wat ik bedoel.. less tick more boom.

Lekkere track , van mij mag hij iets meer beuken , idd zoals Rvooh zegt de kick klopt

:okdan: :doei:

Back