• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop Akai S3000XL

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

spdk

ech wel
Te koop akai s3000xl voor 450 euro, weinig gebruikt, nette handleidingen, originele software, eventueel met samples van oude drumcomputers.

Zitten er nog uitbreidingen bij zoals sample geh of filterbord, extra outputs?

2 fuse: Nee, hij heeft gewoon 8 outputs, ik heb geheugen sims hier liggen die er in kunnen om totaal 32 mb er van te maken, die krijg je erbij, ik wil ze er zelf ook wel instoppen, maar ik weet niet precies hoe.

2 lo-fi: Ja, die link gaat echt nergens over :)

Hi!

ben je ook geinterrrrresseerrrd (moeilijk woord zeg!) in ruilen?
Ik heb hier een MKS50 van Roland (een alpha juno 1 of 2 in rack) waar ik weinig tot nix mee doe sinds ik een prophecy erbij heb.
Hij is technisch helemaal goed, alleen heeft de vorige eigenaar links en rechts ongeveer een halve centimeter eraf gehaald, omdat hij hem niet in zijn rack kreeg anders.
Je kunt hem nog gewoon monteren, het zijn alleen wat littekens aan de buitenkant.

Lijkt het je wat om je S3000XL te ruilen tegen mijn mks50?

Robin.

(C738@antionline.org)

Sorry Robin, die sampler ga ik niet ruillen, ik pb je wel efffe.

Ter info: Morgen word die 32 mb er in gezet, dan mag ie weg voor 425, das nie logisch maar wel relaxed toch?

Er zit nu 12 mb in, dus ik verkoop em als volgt.

s3000xl met 12 mb geheugen voor 400 eurotjes.

Tis echt een fantastisch apparaat, als ik vierhonderd euro had, dan had ik em zelf gekocht! :peukie:

Welkom bij SPDKEES PRIJSKNALLLURRRR!!

Als je nu de te gekke s3000xl met 12 mb geheugen en 8 outputs koopt voor 400 eurotjes, krijg je er een atari falcon in 19" rack gratis bij!!

Tja Mike, tis opzekers fantastisch wat ze hier doen.

eigenlijk zou k m graag kopen maar ik heb mezelf belooft deze maand geen geld uit te geven aan gear :(

eigenlijk zou k m graag kopen maar ik heb mezelf belooft deze maand geen geld uit te geven aan gear

:eureka: Tis al bijna janauri hoor!

wat ?

wat ?

wat is eigenlijk die atari ?

Ik zou die S3000 wel willen en die prijs is okee ... maar ik woon in Belgiê en het kost me een fortuin om dit via de post te doen ?

andere tips ?

de postduiven hier mag je maximaal beslasten met 7 kilo elk ... :(

ik wil ook trouwens al lang een MAM warp filterrack ... van bij feedback ... en transport is ook het enige struikelblok ...

Bedankt

fré

yes !

yes !

hey yes ik wil hem wel !
voor 400 euro !
ik zal er wel met de auto omkomen !

ik stuur je nog een mail !

fré

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back