Het is al veel aan bod gekomen maar ik zal het toch terug eens aanhalen omdat het mij allemaal niet echt duidelijk is.
Bij soft- sequencers zoals cubase,sonar,ableton,enz(ook fruity),waar ligt bij deze het grote verschil?!!!
Zijn de fx's beter,de interface,werkt de één veel gemakkelijker of de andere,is de algemene kwaliteit van de één beter dan de andere,enz
Ik zou graag van om het even welke sequence programma,vooral deze hierboven weten wat jullie persoonlijke bevindingen hiermee zijn.
Vooral van de mensen die met verschillende ervaring hebben.
Ik wil er 1 aanschaffen die vooral house,trance ,techno,elektro,....gericht is,maar die wel kwalitatief goed is.
momenteel is het vooral om met het pakket zelf te werken en vst's.
Ik heb enkel ervaring met reason 3.0.dit even terzijde.
Sorry dat ik wat alles door elkaar haal.
Bij soft- sequencers zoals cubase,sonar,ableton,enz(ook fruity),waar ligt bij deze het grote verschil?!!!
Zijn de fx's beter,de interface,werkt de één veel gemakkelijker of de andere,is de algemene kwaliteit van de één beter dan de andere,enz
Ik zou graag van om het even welke sequence programma,vooral deze hierboven weten wat jullie persoonlijke bevindingen hiermee zijn.
Vooral van de mensen die met verschillende ervaring hebben.
Ik wil er 1 aanschaffen die vooral house,trance ,techno,elektro,....gericht is,maar die wel kwalitatief goed is.
momenteel is het vooral om met het pakket zelf te werken en vst's.
Ik heb enkel ervaring met reason 3.0.dit even terzijde.
Sorry dat ik wat alles door elkaar haal.